08:41|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 31 خرداد 1397 - 14:05
کد خبر: 9777
معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه در گفت و گو با باریش:

مقابله با سدمعبر تنها مربوط به شهرداری نیست/به دنبال رفع مشکلات سدمعبر با احداث بازارهای چند منظوره محلات هستیم

اکثر سدمعبرها به بحث تداخل صنفی مربوط است، به طوریکه گاها مشاهده می شود پارچه فروشی در مقابل مغازه خود همزمان به میوه فروشی نیز اقدام می کند.
به دنبال رفع مشکلات سدمعبر با احداث بازارهای چند منظوره محلات هستیم

مهرداد سلامتی معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه در گفت و گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز در خصوص معضل سد معبر در ارومیه اظهار داشت: اکثر سدمعبرها به بحث تداخل صنفی مربوط است، به طوریکه گاها مشاهده می شود پارچه فروشی در مقابل مغازه خود همزمان به میوه فروشی نیز اقدام می کند.

وی با تاکید بر اینکه مقابله با سدمعبر تنها مربوط به شهرداری نیست ادامه داد: در هسته مرکزی شهر ارومیه اقدامات خوبی انجام شده است و به اصناف اخطارهای کتبی داده شده است تا بر اساس فرصت داده شده اقدام به رفع سد معبر نمایند.

 معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه تصریح کرد: خوشبختانه در حال حاضر سدمعبر ورودی باغ رضوان و محله عطائی ارومیه تا حدود زیادی رفع شده است. در صدد آن هستیم تا با احداث بازارهای چند منظوره محلات معضل دست فروشی و سدمعبر اصناف رفع شود.

سلامتی در پایان با اشاره به اینکه از سوی شورای شهر مصوبه ای برای جریمه عاملان سد معبر وجود دارد تصریح کرد: بسیاری از کلانشهری های ارومیه با مشکل سدمعبر مواجه بوده و دست و پنجه نرم می کنند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید