09:01|شنبه, اردیبهشت 08 ,1403
تاریخ انتشار: 11 آذر 1402 - 12:49
کد خبر: 18563
باریش نیوز آماده کمک به والیبال ارومیه است؛

بجای انحلال دورنالار، تیم را به بخش خصوصی بدهید/ کمی از منافع تان کوتاه بیایید!

برخی رسانه ها و فعالین رسانه ای نوشتند که تیم والیبال دورنالار ارومیه که زیر نظر چند تن از هواداران والیبال ارومیه و مسئولین اسبق باشگاه شهرداری ارومیه تشکیل شده امروز نامه انحلال و عدم تیمداری خود را در لیگ دسته یک به فدراسیون والیبال ارسال خواهد کرد و قید ادامه مسیر را با وجود نایب قهرمانی در نیم فصل اول خواهد زد.
بجای انحلال دورنالار، تیم را به بخش خصوصی بدهید/ کمی از منافع تان کوتاه بیایید!

به گزارش سرویس ورزشی باریش نیوز، دلیلی که برای انحلال تیم دورنالار اعلام شده این است که مسئولین شهری و استانی که قول مساعدت مالی به تیم را داده بودند از تامین منابع مالی استنکاف کرده اند و این تیم با مشکلات مالی روبروست و توان ادامه مسیر را ندارد. در اینکه تیم ها و باشگاه های ورزشی ایران قریب به اتفاق از منابع دولتی تغذیه می شوند و دولت هزینه های آنان را پرداخت می کند شکی نیست اما سوال اینجاست مسئولین این تیم در ابتدای فصل روی چه اساسی (بودجه، کادرمدیریتی و فنی و ...) برنامه ریزی کرده و چگونه حساب کتاب کرده اند که در میانه فصل و به یکباره عدم تیمداری را بدلیل مشکلات مردمی مطرح می کنند؟

تیمی که کلمه "مردمی" را قبل از نام اش یدک می کشد و در تمامی اخبار از عدم وابستگی اش به نهادهای دولتی سخن به میان می آید به یکباره چرا باید بدلیل عدم تزریق منابع مالی از سوی دولت و بخش خصوصی قید تیمداری را بزند؟

در شایستگی کادر مدیریتی، فنی و بازیکنان شکی نیست و تیمی که توانسته باشد با نائب قهرمانی لیگ دسته یک در نیم فصل یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر باشد و جوانانش مدال برنز جوانان ایران را کسب کنند شایسته احترام است اما مسئولین این تیم به چه نحوی برنامه ریزی کرده اند که امروز اینگونه دست یاری به سوی مسئولین دراز می کنند؟ 

برخی موافقین و مخالفین رویه فعلی تیم دورنالار ارومیه، از دو روز پیش در جنگی رسانه ای برخی ادعاها را مطرح می کنند که در فضای مجازی قابل اثبات نیست اما مسئولین این تیم که نام مردمی را روی تیم خود گذاشته اند باید شفافیت را در دستور کار خود قرار دهند و باریش نیوز آماده کمک به این تیم مردمی اما با قید شفافیت در امور است به شرطی که این مسائل اخیر در آخر به قهرمان سازی یک چهره یا شخص سیاسی منجر نشود.

باریش نیوز بعنوان یک رسانه مستقل نه ادعاهای مسئولین تیم دورنالار را رد می کند و نه بر آن صحه می گذارد بلکه آمادگی خود را برای حل مشکل این تیم اعلامی میدارد. حتی برخی بخش های خصوصی در تماس با این رسانه اذعان کرده اند که درصورتی که مسئولین قصد انحلال و آزادسازی بازیکنان را دارند آمادگی این را دارند که مسئولیت این تیم را از نیم فصل دوم بپذیرند و از انحلال تیم جلوگیری کنند. حالا توپ در میدان مسئولین دورنالار ارومیه است و باید دید چه تصمیمی می گیرند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید