02:11|شنبه, اردیبهشت 15 ,1403
تاریخ انتشار: 04 اردیبهشت 1403 - 21:06
کد خبر: 18760

قاتلان مرد ۳۵ ساله در ارومیه دستگیر شدند

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: سه نفر عامل قتل مرد ۳۵ ساله ارومیه‌ای که متواری شده بودند، با تلاش پلیس دستگیر شدند.
قاتلان مرد ۳۵ ساله در ارومیه دستگیر شدند

سرهنگ صادق شکری افزود: درپی وقوع نزاع و درگیری منجر به قتل با سلاح سرد در روز ۳۰ فروردین در یکی از محلات ارومیه، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.
 
وی اضافه کرد: بلافاصله با حضور کارآگاهان در صحنه و انجام تحقیقات میدانی مشخص شد مقتول در محدوده نزدیک به منزلشان با افراد ناشناس قرار ملاقات داشته که پس از حضور در محل قرار، توسط افراد ناشناس بر اثر اصابت جسم برنده به شدت مجروح و قبل هر اقدام درمانی در محل فوت شده است.
 

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی ادامه داد: بر اساس اطلاعات واصله و انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی افسران جنایی موفق به شناسایی افراد شدند.

سرهنگ شکری اظهار کرد: افراد شناسایی شده با خودرو سمند متواری شده بودند که با رصد اطلاعاتی از طریق سامانه‌های پایشی مسیر فرار آنان شناسایی و امروز با اجرای طرح مهار با همکاری پلیس آگاهی تکاب همه متهمان دستگیر و پس از بازجویی به شرکت در نزاع و مجروح ساختن مقتول اقرار و اعتراف کردند.

وی گفت: این افراد پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شدند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید