04:36|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 21 فروردین 1397 - 01:26
کد خبر: 9251
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه در گفت و گو با باریش:

حفظ و حضور هر دو تیم والیبال شهرداری منوط بر رفع موانع قانونی است/ سیاست باشگاه با توجه به داشته‌ها تعیین می‌شود

بودجه تعیین شده برای تمامی تیم های تحت پوشش در رشته های ورزشی مختلف است و تنها مختص تیم های والیبال نیست؛ کافی و موثر بودن بودجه های تعیین شده با توجه به نحوه تیم بستن مشخص خواهد شد.
حفظ و حضور هر دو تیم والیبال شهرداری منوط بر رفع موانع قانونی است

حسن وقاری مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه در گفت و گو با سرویس ورزشی باریش نیوز در خصوص برگزاری جلسه با ساسان خداپرست و جاوید محسنی نیا سرمربیان سال گذشته دو تیم شهرداری و شهرداری جوان ارومیه اظهار داشت: چندین جلسه برگزار خواهد شد تا با توجه به رایزنی ها و مشورت های انجام شده تصمیم مناسبی اتخاذ شود.

وی در خصوص حمایت مجموعه شهرداری ارومیه از هر دو سهمیه لیگ برتری والیبال تصریح کرد: مبحث قانونی که در این زمینه وجود دارد بایستی رفع گردد تا بتوان با دو تیم در رقابت ها حاضر شد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه در خصوص تعیین اعتبارات مجموعه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه ضمن اشاره بر بودجه 12 میلیارد و 500 میلیون تومانی اظهار داشت: بودجه تعیین شده برای تمامی تیم های تحت پوشش در رشته های ورزشی مختلف است و تنها مختص تیم های والیبال نیست؛ کافی و موثر بودن بودجه های تعیین شده با توجه به نحوه تیم بستن خواهد بود.

وقاری در پاسخ به سوال خبرنگار باریش نیوز که در راستای سیاست اصلی باشگاه مطرح شد گفت: سیاست باشگاه به داشته ها مربوط می شود و با استفاده از امکانات، بودجه و ابزارهای موجود سعی خواهیم داشت تا در بخش پایه و قهرمانی به موفقیت های لازم را بدست آوریم.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید