08:35|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 15 فروردین 1397 - 21:43
کد خبر: 9193
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با باریش:

منطقه ویژه اقتصادی ارومیه_سرو باید فعال شود

بحث کشاورزی و دامداری در آذربایجان غربی سنتی است که باید با تلاش‌های فراوان بتوان کشاورزی و دامداری استان را به نیمه صنعتی و حتی صنعتی تبدیل کرد و اشتغال جوانان حل شود
منطقه ویژه اقتصادی ارومیه_سرو باید فعال شود

نادر قاضی پور در گفت‌وگو با سرویس اقتصادی باریش نیوز، در ارتباط با کلان‌ترین مسائل و مشکلات موجود آذربایجان غربی که باید پیگیری شده و حل شوند اظهار کرد: از بزرگ‌ترین مسائل و مشکلات استان می‌توان به موضوعاتی مانند جاده‌های مواصلاتی، کنترل آب‌های شرب و کشاورزی، بحث دانشگاه‌ها و رشته‌ها و راه آهن ارومیه به تبریز اشاره کرد که باید این موضوع‌ها پیگیری شده و حل شوند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت سنتی و قدیمی کشاورزی و دامداری در آذربایجان غربی و لزوم اصلاح آن بیان کرد: بحث کشاورزی و دامداری در استان ما سنتی است که باید با تلاش‌های فراوان بتوان کشاورزی و دامداری آذربایجان غربی را به نیمه صنعتی و حتی صنعتی تبدیل شده تا اشتغال جوانان حل شود.

وی در ارتباط با موضوعاتی که در سال 97 در مجلس پیگیری خواهد کرد افزود: منطقه ویژه اقتصادی ارومیه_سرو باید فعال شود و ورود و خروج کالاها از گمرک سرو باید 24 ساعته آزاد باشد و محدودیتی وجود نداشته باشد.

قاضی پور با اشاره با لزوم حمایت از شهرک‌های صنعتی و واحدهای تولیدی آذربایجان غربی گفت: بحث سرمایه در گردش و شهرک‌های صنعتی را باید حل کنیم.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید