08:02|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 14 فروردین 1397 - 01:18
کد خبر: 9169
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در گفت‌وگو با باریش:

3 هزار و 500 نفر در آذربایجان غربی در مراسم اعتکاف سال 97 شرکت کردند

مراسم اعتکاف سال 97 در 50 مسجد آذربایجان غربی برگزار شد که 3 هزار و 500 نفر در این مراسم شرکت کردند
3 هزار و 500 نفر در مراسم اعتکاف سال 97 شرکت کردند

حجت الاسلام والمسلمین محمد داداش زاده در گفت و گو با سرویس فرهنگی باریش نیوز، با اشاره به تعداد نفرات شرکت کننده در مراسم اعتکاف 97 در آذربایجان غربی اظهار کرد: تعداد 3 هزار و 500 نفر در سطح استان در مراسم اعتکاف شرکت کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی بیان کرد: قبل از اسفند ماه 96 دو جلسه شئون فرهنگی با مشارکت دستگاه های عضو در ارتباط با برنامه ریزی ایام اعتکاف برگزار شد و هماهنگی های لازم در این جلسات انجام شده و برنامه ریزی هایی صورت گرفت.

وی افزود: برای اولین بار ثبت نام اینترنتی مراسم اعتکاف در آذربایجان غربی انجام شد و این مراسم در 50 مسجد و در 13 شهرستان آذربایجان غربی برگزار شد.

داداش زاده گفت: برنامه‌ های فرهنگی حلقه های معرفت، گفتمان های دینی با موضوعات آسیب های اجتماعی و برنامه های مشاوره خانواده با همکاری اساتید و سازمان بهزیستی در مراسم روز اعتکاف در سطح استان برگزار شد.

 مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی تصریح کرد: از دیگر برنامه های ایام اعتکاف می توان به سخنرانی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، در مساجد ارومیه و سخنرانی ائمه جمعه در شهرستان ها و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین دیرباز نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد.

وی افزود: مداحی هایی نیز در مناسبات مختلف از جمله در روز ولادت حضرت علی (ع) و مرثیه خوانی در وفات حضرت زینب انجام شد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید