07:36|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 22 اسفند 1396 - 02:37
کد خبر: 8953
اسدالله مالکی معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان در گفت و گو با باریش:

تا حد امکان از خالی گذاشتن منازل در دهه اول فروردین خودداری نمایید

فرماندهی انتظامی استان تمامی هماهنگی های لازم درون و برون سازمانی را در راستای اقدام مناسب و پیشگیرانه برای تعطیلات نوروزی جهت کنترل و مقابله با سارقان در دو حوزه انتظامی و اجتماعی انجام داده است.
 تا حد امکان از خالی گذاشتن منزل خودداری نمایید

اسدالله مالکی معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان آذربایجان غربی در گفت و گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز در خصوص خالی بودن خانه ها در ایام نوروز گفت: درکشور ما معمولا تعطیلات با حجم بالایی از سفرهای نوروزی آغاز می گردد، که این فرصت مناسبی برای سارقان و افراد فرصت طلب ایجاد می نماید.
وی در ادامه افزود: لذا فرمانده انتظامی استان برابر تدابیر سردار فرمانده محترم انتظامی استان ضمن اجرای برنامه های پیشگیرانه با تمام توان نسبت به برقراری نظم و امنیت عمومی مطلوب مورد نیاز مردم در این ایام اقدام خواهد کرد.

اسدالله مالکی متذکر شد: توصیه می شود تا حد امکان از خالی گذاشتن منزل خودداری نمایید، از نگهداری پول و اشیای گران قیمت مثل طلا، جواهر پرهیز کرده و به صندوق امانات بانک ها بسپارید، بر روی دیوار ها و پنجره ها حفاظ مقاوم نصب نمایید، از افراد معتمد بخواهید در غیاب شما به خانه سرکشی کنند، قبل از سفر علایم خالی بودن منزل خودرا تا حد امکان از بین ببرید، کلید منزل را در محل های قابل دسترسی قرار ندهید، باعضویت در سیستم هشدار الکترونیک از سرقت منزل خودداری نمایید.
معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان تصریح کرد: فرماندهی انتظامی استان تمامی هماهنگی های لازم درون و برون سازمانی را در راستای اقدام مناسب و پیشگیرانه برای تعطیلات نوروزی جهت کنترل و مقابله با سارقان در دو حوزه انتظامی و اجتماعی انجام داده است، همچنین هماهنگی با صدا سیما انجام گرفته تا به خانواده ها در این خصوص اطلاع رسانی شود، نیروی انتطامی نیز 24 ساعته در حالت آماده باش کامل بوده و در تمامی لحظات در کنار مردم شریف استان هستند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید