08:51|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 05 دی 1396 - 20:40
کد خبر: 8007

خیرین در جهت توسعه بیمارستان نقش موثری دارند/مجهز بودن به بهترین تجهیزات از مهم‌ترین اهداف بیمارستان امید است

بیمارستان امید در مقایسه با بیشتربیمارستان‌های موجود در داخل و خارج کشور از بهترین مراکز درمانی بوده و امیدواریم تجهیزات آن روز به روز پیشرفت کرده و در جهت خدمات دهی به بیماران  کامل‌تر گردد که این امر نیز ملزم به کمک خیرین در جهت فراهم کردن امکانات و فضای مناسب خدمت رسان به مردم است.

خیرین در جهت توسعه بیمارستان نقش موثری دارند/مجهز بودن به بهترین تجهیزات از مهم‌ترین اهداف بیمارستان امید است

به گزارش سرویس اجتماعی باریش نیوز؛ جوادخشابی رئیس هیئت مدیره در نشست خبری با اصحاب رسانه در رابطه با عملکردها و نیازهای بیمارستان گفت: با افتتاح بیمارستان تعداد زیادی از بیماران به خصوص بیماران نیازمند به این بیمارستان مراجعه می‌کنند، خدمت به این قشر یکی از وظایف ما محسوب می‌شود و مردم جامعه باید بدانند که کمک کردن به این بیماران بسیار مهم و تاثیرگذار می‌باشد. 
وی در ادامه اظهار داشت: در این طرح افراد به عنوان سفیران امید سالانه هزینه درمان چند بیمار را فراهم کرده و در طول درمان نیز از جهت روحی و روانی می‌توانند این بیماران را همراهی نمایند و از این طریق خیرین بیش از پیش با بیماران دردمند آشنا خواهند شد.
رئیس بیمارستان امید خاطرنشان کرد: بیمارستان امید در مقایسه با بیشتربیمارستان‌های موجود در داخل و خارج کشور از بهترین مراکز درمانی بوده و امیدواریم تجهیزات آن روز به روز پیشرفت کرده و در جهت خدمات دهی به بیماران  کامل‌تر گردد که این امر نیز ملزم به کمک خیرین در جهت فراهم کردن امکانات و فضای مناسب خدمت رسان به مردم است.

وی بیان داشت: داشتن بهترین تجهیزات پزشکی یکی از هدف‌های مهم هیئت مدیره می‌باشد و در این راستا بیش از 8 میلیارد تومان برای خرید آخرین مدل دستگاه‌های رادیوتراپی صرف شده است و با بهره برداری آن تا آخر سال جاری خدمت بزرگی به جامعه خواهد شد.
رئیس بیمارستان امید در رابطه با ترس افراد جامعه از سرطان افزود: ترس از سرطان به یک معضل جهانی تبدیل شده و حل این مشکل  نیازمند عظم ملی می‌باشد، امروزه ۵۰ درصد این بیماری‌ با تزریق واکسن و عدم استفاده از سیگار قابل پیشگیری است همچنین آگاهی بخشی نیز در درمان سرطان نقش مهمی را دارد. 

خشابی در پایان صادقی را به عنوان مدیرعامل جدید بیمارستان امید معرفی نمود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید