06:41|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 22 آبان 1396 - 21:02
کد خبر: 7669

مشکلات زیرساختی باعث نارضایتی کشاورزان / واسطه های فروش محصولات کشاورزی باید مدیریت شود

باید جهاد کشاورزی به مشکلات زیرساختی از جمله نبود پایانه صادراتی و صنایع تجدیدی به روزتوجه بسزایی داشته باشد، متاسفانه در استان ما این اعمال مفقوده شده و اگر بتوانیم این مشکلات را حل کنیم کشاورزان ما هم راضی خواهند شد.

مشکلات زیرساختی باعث نارضایتی کشاورزان / واسطه های فروش محصولات کشاورزی باید مدیریت شود

بهنام تاج الدینی رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی ارومیه در گفت و گو با سرویس اقتصادی باریش نیوز در رابطه با جایگزین کردن محصولات کم آب‌بر به جای محصولات پرآب‌بر گفت: این امر نیاز به برنامه جامع و کامل دارد و باید در بخش کشاورزی این برنامه با مدیریت درست و طرح الگوی کشت تا چند روز آینده اجرا شود.
وی در مورد نارضایتی کشاورزان ابراز کرد: باید جهاد کشاورزی به مشکلات زیرساختی از جمله نبود پایانه صادراتی و صنایع تجدیدی به روزتوجه بسزایی داشته باشد، متاسفانه در استان ما این اعمال مفقوده شده و اگر بتوانیم این مشکلات را حل کنیم کشاورزان ما هم راضی خواهند شد.
بهنام تاج الدینی در مورد واسطه های فروش محصولات کشاورزی ابراز کرد: عدم نقدینگی باعث این امر شده است ولی اگر این واسطه ها با مدیریت و برنامه ریزی درست و دقیق انجام شود باعث ایجاد درآمد کشاورزان و در نتیجه یک نوع سرمایه گذاری محسوب شود. 
وی دررابطه با کنسانتره میوه و انگور استان خاطر نشان کرد: کنسانتره یکو محصول جهانی می‌باشد وظرفیتش بستگی به عرضه و تقاضای محصولات دارد به گونه ای که اگر طی یک سال عرضه کم باشد و تقاضا زیاد محصول خوب صادر می‌شود ولی اگر عرضه از تقاضا زیاد باشد صادرات کمی کند خواهد بود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید