06:02|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 13 شهریور 1396 - 19:12
کد خبر: 7106

شرایط رو به پیشرفت تیم والیبال شهرداری ارومیه/کادر فنی خوبی بر تیم حاکم است

حدودا یک ماه است که تمرینات را با حضور تمامی بازیکنان به غیر فرهاد پیروت پور که در اردوی تیم دانشجویان بود شروع کرده ایم، تیم روند خوب و رو به رشدی را دارد و با توجه اینکه با 90 درصد بازیکنان بومی آماده می شود امیدواریم که شرمنده هواداران نشویم.

شرایط رو به پیشرفت تیم والیبال شهرداری ارومیه/کادر فنی خوبی بر تیم حاکم است

حامد رضایی بازیکن و کاپیتان تیم والیبال شهرداری ارومیه در گفت و گو با سرویس ورزشی باریش نیوز در خصوص آخرین وضعیت تیم اظهار داشت: تمرینات تیم از حدود یک ماه پیش با حضور تمامی بازیکنان به غیر از فرهاد پیروت پور که در اردوی تیم دانشجویان حضور داشت شروع شده بود و با توجه به تمرینات منظم انجام شده تیم شرایط مناسب و رو به رشدی را دارد.

وی ادامه داد: تیم شهرداری ارومیه امسال با 90 درصد بازیکنان بومی در مسابقات حاضر خواهد بود و امیدواریم با تلاش مجموعه تیم شرمنده هواداران نشده و به جمع 4 تیم برتر برسیم هر چند که کار بسیار سختی را داریم.

رضایی در خصوص عملکرد تیم در نقل و انتقالات گفت: با توجه به بودجه ای که باشگاه داشت موفق به جذب برخی بازیکنان مد نظر نشده که این عامل سبب شد تا تیم 90 درصد بومی شود. 

بازیکن تیم والیبال شهرداری خاطر نشان کرد: ساسان خداپرست که در راس کادر فنی تیم قرار دارد و سال قبل نیز نتایج خوبی را در دسته یک به دست آورند ولی با بدشانسی نتوانستند به سوپر لیگ صعود کنند و در حالت کلی کادر فنی خوب و بومی را داریم.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید