07:47|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 08 مرداد 1396 - 21:57
کد خبر: 6775

مسابقات بین المللی جام صلح و دوستی با حضور 15 تیم برگزار می شود

حضور تیم های فرانسه، ترکیه، آذربایجان، بلاروس، روسیه، مالزی، قزاقستان، گرجستان، عراق، پاکستان، افغانستان در این مسابقات قطعی شده است که در مجموع این مسابقات با حضور 15 تیم و 300 مهمان برگزار می شود.

مسابقات بین المللی جام صلح و دوستی با حضور 15 تیم برگزار می شود

جواد سلیمی رئیس هیئت کاراته استان آذربایجان غربی در گفت و گو با سرویس ورزشی باریش نیوز در خصوص مسابقات بین المللی جام صلح و دوستی ارومیه گفت: روز 16  مرداد ماه مسئولان جهانی جهانی وارد ارومیه می شوند و از روز 17 مرداد مسابقات با سمینارها و آموزش های فنی شروع و 3 روز آموزش داوری فنی، کاتا و کمیته برگزار می شود و از روز جمعه 20 مرداد ماه مسابقات شروع روز 22 مرداد ماه نیز این مسابقات به اتمام می رسد.

وی در رابطه با تیم های شرکت کننده در این مسابقات عنوان داشت: حضور تیم های فرانسه، ترکیه، آذربایجان، بلاروس، روسیه، مالزی، قزاقستان، گرجستان، عراق، پاکستان، افغانستان در این مسابقات قطعی شده است که در مجموع این مسابقات با حضور 15 تیم و 300 مهمان برگزار می شود.

سلیمی در پایان تصریح کرد: تیم کامل استان آذربایجان غربی در رده سنی نوجوانان، جوانان و زیر 21 سال شرکت می کنند و همچنین در رده بزرگسالان نیز نماینده داریم و تیم ملی ایران نیز در مسابقات تیمی شرکت می کند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید