06:26|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 17 تیر 1396 - 21:19
کد خبر: 6619

نیازمند حمایت همه جانبه مسئولان از تیم فوتبال شهرداری ارومیه هستیم

از تمامی مسئولان دعوت می کنیم تا شهرداری را تنها نگذارند و به کمک این تیم بشتابند چرا که این تیم در طی برنامه ای 4 تا 5 ساله احتمال حضور در لیگ برتر را نیز دارد.

نیازمند حمایت همه جانبه مسئولان از تیم فوتبال شهرداری ارومیه هستیم

سیروس بایرامی سرمربی جدید تیم فوتبال شهرداری ارومیه در گفت و گو با سرویس ورزشی باریش نیوز در خصوص انتخاب خود به عنوان سرمربی تیم فوتبال شهرداری ارومیه اظهار داشت: از اعتماد مسئولان و سپردن فوتبال ارومیه به بنده تشکر می کنم و سعی داریم امسال نقطه آغازی باشد تا فوتبال ارومیه را ارتقا دهیم و همچنین از تمامی مسئولان از جمله سردار ملکانی تقدیر و تشکر نموده و اعلام می داریم منتظر حمایت های بیشتری در این زمینه هستیم.

وی ادامه داد: از تمامی مسئولان دعوت می کنیم تا شهرداری را تنها نگذارند و به کمک این تیم بشتابند چرا که این تیم در طی برنامه ای 4 تا 5 ساله احتمال حضور در لیگ برتر را نیز دارد.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری ارومیه در مورد آخرین وضعیت تیم عنوان کرد: در حال حاضر با حضور 15 بازیکن تمرینات پیش فصل خود را آغاز کرده ایم و همچنین تعدادی بازیکن نیز در پست های مورد نیاز جذب تیم خواهند شد و کادر فنی تیم نیز به زودی تکمیل خواهد شد و احتمالا یک مربی خارج از ارومیه به کادر فنی اضافه شود.

بایرامی با بیان اینکه ارومیه ظرفیت و پتانسیل بالایی در فوتبال دارد یادآور شد: بازیکنانی در ارومیه وجود دارند که آینده بسیار درخشان و خوب در انتظار آن ها است و موفقیت این جوانان مستلزم وجود تمرینات خوب تیمداری عالی و منظم است.

وی در خصوص انتظارات خود از مردم و مسئولان گفت: از مردم می خواهیم که به استادیوم آمده و از این تیم حمایت کنند چرا که ساختار اصلی یک باشگاه و تیم وجود هواداران است، اگر هوادار یک تیم کم باشد آن تیم نمی تواند ریشه دار باشد و با توجه به اینکه فوتبال و ارومیه کمی از هم فاصله گرفته بودند باید با سرمایه گذاری بهتر و حمایت مادی و معنوی مسئولان به موفقیت های لازم دست یابیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری ارومیه در مورد برنامه و اردوهای پیش فصل تیم اظهار داشت: با توجه به اینکه کمی این تیم دیر بسته شده است و دوره ی آماده سازی باید حداقل 6 هفته باشد و بعد از آن که این 6 هفته سپری شد به اردو خواهیم رفت.

 سیروس بایرامی در پایان خاطر نشان کرد: در جایی همانند ارومیه که تنها یک تیم فوتبال وجود دارد نیازمند حمایت همه جانبه مسئولان هستیم.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید