05:02|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 22 اسفند 1395 - 12:04
کد خبر: 6139

حقوقم تقریبا 8 میلیون تومان می‌باشد مابقی اضافه کاریست/ نماینده مردم ماکو تمرکزش برای حذف من است

حسین فروزان مدیرعامل منطقه آزاد ماکو در رابطه با اشاره به ایجاد فرصت شغلی برای  7هزار نفردر ماکو گفت:هم اکنون در منطقه آزاد ماکو به اندازه کل برنامه های استان پروژه داریم ولی هم اکنون بیش از  2 هزار نیازمند شغل هستند که  دارای مدارک بالای فوق دیپلم میباشند.

حقوقم تقریبا 8 میلیون تومان می‌باشد مابقی اضافه کاریست/  نماینده مردم ماکو تمرکزش برای حذف من است

به گزارش سرویس اجتماعی باریش نیوز, حسین فروزان مدیرعامل منطقه آزاد ماکو در نشست خبری که صبح دیروز در سالن جلسات استانداری آذربایجان غربی برگزار شد گفت: در منطقه آزاد ماکو برای 7هزار نفر فرصت شغلی ایجاد شده است ولی هم اکنون بیش از  2 هزار نیازمند شغل هستند که  دارای مدارک بالای فوق دیپلم میباشند.

مدیرعامل منطقه آزاد ماکو درباره افزایش قیمت ملک و زمین در ماکو گفت: با تمام توان سعی در ریشه کن کردن دلال گری میباشیم ولی افزایش قیمت های ملک در ماکو مربوط به  بالا رفتن ارزش واقعی زمین ها میباشد که برای جلوگیری از موضوع اقدام به ساخت  شهرک مسکونی جدیدی با ظرفیت 50 کرده ایم که بسیاری از مشکلات را حل خواهد کرد.

فروزان در رابطه با اینکه شاغلان منطقه آزاد ماکو غیربومی هستند گفت:  سازمان منطقه آزاد ماکو دارای 250 نفر شاغل میباشد  که بیش از 80 درصد آنها افراد بومی میباشد، اما تا زمانی که در جامعه بیکاری وجود دارد شایعاتی از این قبیل قریبان گیر تمامی مسئولین و مدیران است و هم اکنون در  ماکو به اندازه کل برنامههای استان پروژه داریم.

فروزان درباره درگیری مامورین ترکیه با شهروندان ایرانی اظهار کرد: بوجود آمدن چنین مسایلی در گمرکی که تبادلات زیاد میباشد خارج از تصور نیست، ولی باید این مشکلات با دیپلماسی کشورهای ایران و ترکیه کمتر شده و ، علاوه بر این مردم منطقه می‌توانند برای جلوگیری از این قبیل بی احترامی‌ها اقلام خود را در بازارچه‌های تازه احداث شده منطقه آزاد ماکو بفروش برسانند تا منجر به این حوادث نشوند.

وی درباره تحقیق و تفحص مربوط به میزان انتصاب‌ها از ارومیه و فرزندان مسئولان گفت: نماینده مردم ماکو، شوط و چالدران عین‌الله شریف‌پور هم 11 سوال مطرح کرده است که در وقت مقتضی آنها را منتشر خواهیم کرد.

فروزان درباره اهم سوالات نماینده مردم ماکو، شوط و چالدران بیان داشت: ایشان حواشی سیاسی را بر خدمت به مردم  مهم‌تر می‌دانند به طوری که در طول یک سال نمایندگی خود بجای همراهی و همکاری در پروژه‌های مختلف و پیگیری مشکلات مردم و شهرستان، درصدد جابه‌جایی مدیریت سازمان منطقه آزاد ماکو بوده‌اند که این را به صراحت می‌گویم که هیچ دلبستگی به تکیه دادن بر صندلی ریاست را ندارم و فقط بخاطر خدمت به مردم و کشورم تمامی مشکلات را به دوش کشیده‌ام.

وی درباره حقوق دریافتی خود از سازمان منطقه آزاد ماکو توضیح داد: کمترین میزان حقوق را در بین مدیران مناطق آزاد کشور بنده دریافت می‌کنم و فقط  برای سفرهای کاری برون‌شهری بالاتر از 35 کیلومتر حق ماموریت دریافت می‌کنم و فقط برای جلسات رسمی شهر تهران و کیش حق‌الجلسه دریافت می‌کنم و حتی در تهران در منزل پسرم ساکن می‌شوم تا از هزینه‌های بسیاری جلوگیری کنم.

فروزان در پایان تاکید کرد: حقوقم تقریبا 8 میلیون تومان می‌باشد که با اضافه‌کاری به 15 میلیون تومان می‌رسد که در راستای این حقوق هیچگاه زودتر از ساعت 12 و 11 شب به منزل نرفته‌ام چرا که حجم کاری در منطقه آزاد بسیار زیاد است و حقوقی که در برابر این فعالیت‌ها دریافت می‌کنم کاملا حلال است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید