05:09|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 30 مهر 1395 - 05:04
کد خبر: 5331

جشنواره استانی «مدهامتان» در آذربایجان غربی برگزار شد

جشنواره استانی مدهامتان با حضور جوانان و نوجوانان عضو کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی در مصلای امام خمینی (ره) ارومیه برگزار شد.

جشنواره استانی «مدهامتان» در آذربایجان غربی برگزار شد

به گزارش سرویس فرهنگی باریش،مسئول دبیرخانه نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری آذربایجان غربی در این جشنواره گفت: این مسابقات در رشته های اذان، ترتیل، قرائت، حفظ کل و حفظ ۲۰ جزء برگزار شد و مسابقات کتبی مفاهیم و تفسیر نیز به صورت اینترنتی ۱۴ آبان ماه امسال برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام اباذر بیگی با اشاره اهمیت و نقش تاثیرگذار قرآن در زندگی جوانان اظهار کرد: انس با قرآن و تدبر و تامل در آیات الهی جوانان را در برابر انواع فتنه ها و اقدامات ضد فرهنگی دشمنان بیمه می کند.

وی با بیان اینکه در این دوره از مسابقات مدهامتان ۱۵۰ نفر از سراسر استان شرکت کردند افزود: نفرات برتر این دوره از مسابقات مدهامتان برای شرکت در بخش کشوری، پاییز امسال به قم اعزام می شوند.

مسئول دبیرخانه نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی یاد آور شد: مسابقات قرآنی مدهامتان هرسال بین بچه های مسجدی کانون های فرهنگی هنری استان برگزار می شود که گامی ارزشمند در راستای نهادینه کردن آموزه های اسلامی و قرآنی است.

وی گفت: شناسایی استعداد های نهفته در حوزه های قرآنی در بین بچه های کانون های فرهنگی و هنری مساجد سراسر کشور از جمله اهداف برگزاری جشنواره قرآنی «مدهامتان» است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید