07:47|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 22 فروردین 1395 - 11:58
کد خبر: 3127

شهردار سلماس در سمت خود ابقا شد

رئیس شورای اسلامی شهر سلماس گفت: شهردار سلماس در سمت خود ابقا شد.

شهردار سلماس در سمت خود ابقا شد

به گزارش باریش , جواد سعیدنیا بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر سلماس، اظهار داشت: استیضاح محمد رحیمی شهردار شهرستان سلماس رای نیاورد و از آنجا که استیضاح بر اساس قانون به 6 رای نیاز داشت شهردار با کسب پنج رای موافق اعضای شورای اسلامی شهر در مقابل چهار رای مخالف استیضاح در سمت خود ابقا شد.

وی با بیان اینکه ساختن شهر نیازمند برنامه و مدیریت همه جانبه است، تصریح کرد: شورا یک مجلس محلی بوده و اعضای شورا افراد فرهیخته‌ای هستند که به طور مستقیم از سوی مردم انتخاب می‌شوند.

سعیدنیا وجود اختلاف سلیقه بین اعضای شورا را امری بدیهی دانست و افزود: در تمام دوران عمر شورا اختلاف سلیقه بین اعضا وجود داشته و البته این اختلاف باعث ارتقای کار شورا و شهرداری شده است.

این مسئول گفت: طبق قانون شهردار در سمت خود ابقا شده و ما به قانون تمکین می‌کنیم و شورا مایل است کارهای مردم در اسرع وقت انجام شود.

رئیس شورای اسلامی شهر سلماس ادامه داد : اعضای شورا با انسجام هر چه بیشتر و با همکاری شهردار در توسعه و آبادانی بیش از پیش شهر سلماس و مرتفع کردن مشکلات و معضلات آن نهایت تلاش خود را به‌کار گیرند.

وی ادامه داد: این اقدامات از وظایف شورای اسلامی شهر است که نسبت به سرنوشت شهر احساس مسئولیت کند و در مواقع لازم از شهردار پاسخ بخواهد.

فارس

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید