08:03|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 16 اسفند 1394 - 12:23
کد خبر: 2723

جهانگیر سیدعباسی: پیکان دو برابر ما بازیکن دارد! / معروف در کارم دخالت نمی‌کند!

فینال تکراری فصل قبل را دوباره پیکان برد؛ در بازی‌ای که شاید هیچ ‌کس فکرش را هم نمی‌کرد، پیکان برنده شود، آن هم بعد از دو ست برده شهرداری‌چی‌ها. در این بازی شاید اگر شاگردان سیدعباسی اسیر کری‌خوانی با پیکانی‌ها نمی‌شدند، سعید معروف به هم نمی‌ریخت و کار از دست‌شان درنمی‌رفت و حالا فینالیست بودند. با همه این حرف‌ها سید جهانگیر سیدعباسی معتقد است با این شرایط، سومی لیگ واقعیت تیمش است.

جهانگیر سیدعباسی: پیکان دو برابر ما بازیکن دارد! / معروف در کارم دخالت نمی‌کند!

تیم شما بعد از برد دو ست اول، چه اتفاقی برایش افتاد که ۳ – ۲ باخت؟

فکر می‌کنم با نگاهی منصفانه و کارشناسانه، توان دو تیم برابر نیست. پیکان دو برابر ما بازیکن دارد. تیمم در یکی، دو ماه اخیر و به ویژه پلی‌‌آف با بازی‌های خوب، همه انتظارات را بالا برد اما از طرفی با مصدومیت پوریا فیاضی به مشکل خوردیم. بعد هم آرش کشاورزی آمد. با اینکه اول خوب نبود اما وقتی خوب شد، مصدومیتش کار دست ما داد. هر چند تاروردی‌‌زاده خوب کار کرد اما خیلی نباید از او توقع داشت. به هر حال ذخیره دریافت پیکان میرزاجان‌پور، بازیکن فیکس تیم ملی، است و ذخیره سرعتی‌زن هم سامان فائزی. پیکان تیم کاملی است. تیم من هم چهارشنبه خیلی خوب بازی کرد اما تفاوت دو تیم در پوئن‌های حساس مشخص شد. شک نکنید اگر امیر غفور و میرزاجان‌پور نبودند، ما برنده بودیم. بچه‌های من خیلی زحمت ‌کشیدند. کاش آرش کشاورزی مصدوم نمی‌شد. اگر چهارشنبه به جای کشاورزی سرعتی‌زنم مصدوم بود، خیلی راحت برنده می‌شدیم. دیدید که من آخر سر مجبور شدم پشت خط‌زنم را به جای دریافت‌کننده به زمین بفرستم.

Jahangir Seyyedabbasi

به نظر خیلی‌ها سعید معروف که به هم ریخت، کار شهرداری ارومیه تمام شد.

سعید اصلاً باعث و بانی باخت تیم نشد. قبل از بازی به همه بچه‌ها گفته بودیم زیر تور با پیکانی‌ها کری‌خوانی نداشته باشند اما بعضی از بچه‌ها در ست سوم ناشی‌گری کردند و کری خواندند. همین مسئله هم تمرکزشان را گرفت. سعید هم عصبانی شد که چقدر به شما گفتیم کری نخوانید. او می‌گفت وقتی وارد حاشیه می‌شوید، عملکردتان ضعیف می‌شود. سعید بابت این مسئله عصبانی شده بود. این اتفاقات نباید می‌افتاد.

معروف در این بازی به جای شما کوچ و حتی بازیکن عوض کرد، چرا؟

ما دقیقاً صحبت کرده بودیم برای تعویض برزگر با سجاد اما قرار شد یک دنده بچرخد و بعد تعویض باشد تا دریافت به دریافت‌کننده ذخیره برسد اما وقتی بازیکن داخل زمین اشتباه کرد و دنده نچرخید، سعید گفت زودتر تعویض انجام شود. در هر حال سعید آنقدر حرفه‌ای هست که در کار مربی دخالت نکند. شاید پیشنهاد بدهد اما دخالت نمی‌کند. به هر حال او کاپیتان است و در زمین اختیار تام دارد.

بازی رده‌بندی با ثامن‌الحجج را چطور می‌بینید؟

بازی رده‌بندی هم سخت است. تیم ما خیلی خوب کار کرد اما فینالیست نشد و حالا با این شرایط برگرداندن بچه‌ها خیلی سخت است. با این حال تلاش می‌کنیم آنها را برگردانیم. در حقیقت تیم ما قابلیت سومی را داشت و اگر فینالیست می‌شد، شاهکار بود، چرا که حریفان از نظر بازیکن بهتر بودند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید