07:02|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 10 اسفند 1394 - 11:38
کد خبر: 2606

سیدعباسی:روحیه خوبی برای بازی سوم مقابل پیکان داریم

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: با کسب پیروزی قاطع مقابل پیکان تهران ، روحیه بالایی برای انجام بازی سوم و رسیدن به دیدارهای فینال داریم.

سیدعباسی:روحیه خوبی برای بازی سوم مقابل پیکان داریم

به گزارش باریش نیوز ، سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه پس از پیروزی 3 بر یک تیمش مقابل پیکان تهران در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار سایت باشگاه اظهار کرد: بازیکنانم در ست های سوم و چهارم نمایش قابل قبولی مقابل پیکان داشتند ولی در ست دوم باز هم در پوئن های نهایی کم آوردیم.

وی ادامه داد: اگر در ست دوم تمرکز لازم را داشتیم ، مطمئنن می توانستیم تیم پیکان را با نتیجه قاطع 3 بر صفر هم ببریم.

سید عباسی تصریح کرد: تیم پیکان تهران تنها تیم حرفه ای ایران است که سابقه طولانی در کشور دارد و امسال نیز تیم قدرتمند و یکدستی را حتی در نیمکت ذخیره خود دارد.

وی گفت: تیم شهرداری ارومیه در دو بازی رفت و برگشت مقابل پیکان بهترین بازی خود را به نمایش گذاشته است و می توان نوید پیروزی بخشی در بازی سوم را نیز به هواداران داد.

سرمربی شهرداری ارومیه خاطر نشان ساخت: امیدوارم مصدومیت آرش کشاورزی برای روز چهارشنبه بهبود یابد تا بتوانیم از توانمندی این بازیکن نیز در بازی سوم مقابل پیکان تهران استفاده کنیم.

وی افزود: اشتباهات داوری جزئی از بازی است و این دیدار نیز از این قاعده مستثنی نبود ولی تاثیر زیادی در نتیجه این دیدار نداشت.

سیدعباسی در پایان گفت:از تمامی هواداران عزیز که از ابتدای بازی تیم شهرشان را یک صدا تشویق و حمایت کردند تشکر و قدردانی میکنم.

گفتنی است ، شاگردان سیدعباسی در بازی دور رفت در عین شایستگی با نتیجه 3 بر یک مقابل حریف خود شکست خوردند و این بار با حمایت بیش از هشت هزار هوادار پرشور و  متعصب ارومیه ای با غلبه بر پیکان تهران کار را به بازی سوم کشاندند.

سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید