04:52|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 15 مرداد 1398 - 05:59
کد خبر: 12619
مدیر آزمایشگاه پاتوبیولوژی نانو در گفت‌وگو با باریش عنوان کرد:

بهره‌گیری از آخرین فناورهای روز در انجام آزمایشات پزشکی

در راستای ارائه خدمات آزمایشگاهی با کیفیت متفاوت، آزمایشات تخصصی و نادر در آزمایشگاه پاتوبیولوژی نانو با بهره‌گیری از پیشرفته ترین امکانات روز پزشکی انجام می‌شود.
بهره‌گیری از آخرین فناورهای روز در انجام آزمایشات پزشکی

دکتر معصوم غلامی، مدیر آزمایشگاه پاتوبیولوژی نانو در گفت‌وگو با سرویس سلامت باریش نیوز، به تشریح فعالیت‌های صورت گرفته در آزمایشگاه پاتوبیولوژی نانو پرداخت و اظهار کرد: آزمایشات پاتولوژی و سیتولوژی و پاپ اسمیر با بهترین کیفیت در آزمایشگاه نانو انجام می‌پذیرد.

وی افزود: آزمایشات تخصصی بیمارستان‌ها و مراکز خصوصی و دولتی به صورت روزانه همچنین نمونه‌گیری رایگان در منزل و ادارات و محل کار توسط آزمایشگاه نانو صورت می‌گیرد.

این دکتر آزمایشگاه در ادامه اضافه کرد: انجام آزمایشات سلولی، مولکولی و PCR و پایش بیماری‌های عفونی وویروسی به صورت تخصصی اجرا می‌شود.

غلامی با اشاره به اینکه در این آزمایشگاه، آزمایشات تخصصی و فوق تخصصی و نادر در کمترین زمان ممکن با آخرین تکنولوژی روز دنیا انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: آزمایشات چکاپ نوزادان و غربالگری تخصصی مخصوص مادران باردار نیز در این آزمایشگاه انجام می‌شود.

مدیر آزمایشگاه پاتوبیولوژی نانو در پایان با بیان اینکه دستگاه‌های آزمایشگاهی این مجموعه از آخرین فناوری تشخیصی سال 2018 میلادی بهره‌مند است، یادآور شد: پیشرفته‌ترین آزمایشگاه نانو در ارومیه که به دستگاه‌های پاتولوژی سی‌تولوژی با امکان تومورشناسی ژنتیکی مجهز شده از سال گذشته فعالیت خود را در راستای ارائه خدمات با بهترین کیفیت در این شهرآغاز کرده است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید