08:40|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 30 تیر 1398 - 09:32
کد خبر: 12463
باریش گزارش می‌دهد؛

صعود تیم والیبال ایران به جمع هشت تیم برتر جهان با درخشش بازیکنان ارومیه‌ای

تیم والیبال جوانان ایران با درخشش امیرحسین توخته، امیرمحمد فلاحت‌خواه، مرتضی شریفی، بردیا سعادت و محمدرضا حضرت‌پور در آخرین دیدار مرحله مقدماتی رقابت‌های والیبال جوانان جهان با غلبه بر تیم جمهوری چک به جمع هشت تیم برتر جهان راه یافت.
صعود تیم والیبال ایران به جمع هشت تیم برتر جهان با درخشش بازیکنان ارومیه‌ای

به گزارش سرویس ورزشی باریش نیوز؛ تیم والیبال جوانان ایران در شرایطی که امیرحسین توخته، امیرمحمد فلاحت‌خواه، مرتضی شریفی، بردیا سعادت و محمدرضا حضرت‌پور ر ا از ارومیه در لیست نفرات اعزامی خود دارد توانست در آخرین دیدار مرحله مقدماتی رقابت‌های والیبال جوانان جهان  که در سالن عیسی اسپورت کشور بحرین برگزار شد با نتیجه قاطع 3 بر صفر  بر تیم جمهوری چک چیره شد.

در ترکیب تیم ملی جوانان ایران، بازیکنان ارومیه‌ای امیرمحمد فلاحت‌خواه در نقش پاسور، امیرحسین توخته در پست سرعتی زن، مرتضی شریفی به عنوان قدرتی زن، بردیا سعادت در پشت خط و محمدرضا حضرت پور در پست لیبرو نقش آفرینی می‌کنند؛ لازم به توضیح است که مرتضی شریفی و محمدرضا حضرت پور طی چند روز پیش نیز با لباس تیم ملی والیبال بزرگسالان در لیگ ملت‌های والیبال جهان ایفای نقش می‌کردند.

شایان ذکر است که وحید صادقی (کمک مربی) و امین علی‌اکبری (آنالیزور) دیگر نمایندگان ارومیه‌ در تیم ملی جوانان ایران می‌باشند.

وی افزود: شریفی و توخته پارسال در لیگ ملت‌ها و قهرمانی بزرگسالان جهان به میدان رفتند و حضرت‌پور تا چند روز پیش در ترکیب تیم ملی ایران در مرحله نهایی لیگ ۲۰۱۹ ملت‌های والیبال حضور داشت، فلاحت‌خواه سابقه دعوت به اردوی تیم ملی بزرگسالان را دارد و سعادت نیز هم به عنوان بازیکن آینده‌دار در رده سنی نوجوانان ایفای نقش می‌کند.

شاگردان بهروز عطایی در مرحله بعدی رقابت‌ها با تیم‌ها آرژانتین، ایتالیا و بحرین هم گروه شده است که از این گروه دو تیم اول به مرحله نیمه نهایی رقابت‌ها صعود خواهند کرد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید