07:35|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 04 تیر 1398 - 10:37
کد خبر: 12260
رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه:

عدم تمدید قرارداد علت رکود در احداث یادمان شهید باکری

علت اصلی رکود در احداث و تکمیل یادمان شهید باکری ارومیه عدم تمدید قرداد با پیمانکار عنوان شده است.
عدم تمدید قرارداد علت رکود در احداث یادمان شهید باکری

محمدرضا علیزاده امامزاده، رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش نیوز اظهار کرد: عدم تمدید شدن قرارداد با پیمانکار از دلایل اصلی است که رود روند عملیات احداث یادمان شهد باکری وقفه ایجاد کرده است.

وی افزود: شهید باکری افتخار آذربایجان‌غربی به شمار می‌رود واحداث یادمان به منظور ارج نهادن به مقام والای این شهید جز اولویت‌های اصلی این سازمان است.

علیزاده امامزاده ادامه داد: متاسفانه ارومیه دومین شهر کشور از لحاظ میزان تعداد خودرو نسبت به جمعیت است که همین مساله کنترل ترافیک در شهر را برای مسئولین امر سخت می‌کند و مشارکت همگانی می‌تواند نقش بسزایی در کاهش آن ایفا کند.

این مسئول بابیان اینکه احداث پیاده‌راه جزو پروژه‌های فاخر در برخی از کلانشهرهای کشور محسوب می‌شود، افزود: در ارومیه نیز فقدان این مساله به صورت کاملا جدی حس می‌شود و احداث آن در ارومیه یکی دیگر از اقداماتی است که می‌تواند کمک شایانی به کاهش  ترافیک در شهر کند.

وی با بیان اینکه احداث پیاده‌راه باعث انتقال ساختمان پزشکان و ایستگاه‌های اتوبوس از مرکز شهر به سایر نقاط شهر می‌شود، افزود: احداث پیاده‌راه علاوه بر کنترل ترافیک باعث ایجاد منطقه جدید تفریحی در مرکز شهر شده و کمک شایانی  به کاهش آلودگی هوا، رونق بازار وحفظ بازار تاریخی ارومیه می‌کند.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه تصریح کرد: کارهای مطالعاتی جهت انتقال ایستگاه‌های اتوبوس شهر ارومیه به سایر نقاط شهر انجام شده ودرآینده نزدیک به سایر مناطق انتقال می‌یابند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید