06:03|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 28 خرداد 1398 - 13:57
کد خبر: 12198
امام جمعه میاندوآب در گفت‌وگو با باریش نیوز:

اقتدار، پیام موضع رهبری در پاسخ به نامه ترامپ است

اقتدار نظام اسلامی و ملت ایران در بعد بین المللی پیام مهم موضع رهبر انقلاب در پاسخ به نامه رئیس جمهور آمریکا است.
اقتدار، پیام موضع رهبری در پاسخ به نامه ترامپ است

حمید حسن‌زاده، امام جمعه میاندوآب در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش نیوز، در رابطه با پاسخ مقام معظم رهبری به نامه ترامپ اظهار کرد: موضع‌گیری مقام معظم رهبری در باب مقاومت و نرمش قهرمانانه عزت ملت ایران و تمام مسلمانان جهان را آشکار کرد.

وی معتقد است که مواضع رهبری دربرابر خواسته‌های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا پاسخ دندان شکن به تمام یاوه‌گویی‌ها و مستکبران جهان است.

امام جمعه میاندوآب افزود: جواب ندادن به نامه ترامپ نه تنها بعد سیاسی دارد بلکه بعد اعتقادی را هم شامل می‌شود.

حسن‌زاده تصریح کرد: این عمل نشان دهنده این است که ملت ایران هیچ وقت تسلیم زیاده خواهی مستکبران، قلدران و دشمنان که به جان و مال مسلمانان رحم نمی‌کنند، نمی‌شود.

وی ادامه داد: پاسخ ندادن به نامه رئیس جمهور آمریکا از سوی مقام معظم رهبری در بعد بین‌المللی بیانگر عمق نفوذ سیاسی و اقتدار جهانی نظام اسلامی است.

امام جمعه  میاندوآب خاطر نشان کرد: تا این زمان بین سیاستمداران دنیا کسی قادر به  مقابله با دعوت و جواب ندادن به نامه سران آمریکا نشده و این نشان دهنده این است که شاخ استکبار شکسته شده و تمام سیاستمدران دنیا متوجه این امر شدند که می‌توانند در مقابل مستکبران مقاومت و ایستادگی کنند.

امام جمعه میاندوآب در پایان اشاره به بازخورد این پاسخ در جامعه جهانی کرد و گفت: اگر امپراطوری رسانه‌ای غرب اجازه نشر رفتار قاطع رهبری به نامه رئیس جمهور آمریکا را بدهد، قطعا تمام سیاستمدران دنیا از این نامه درس بزرگی برای مقابله و مقاومت با آمریکای جنایتکار است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید