09:13|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 21 فروردین 1398 - 12:26
کد خبر: 11763

انعقاد تفاهم نامه صندوق کارآفرینی امید با دانشگاه فنی و حرفه ای آذربایجان غربی 

در راستای تعامل و هم‌افزایی دانش جهت ایجاد اشتغال پایدار، حمایت از تولید و توسعه کسب و کار تفاهم‌نامه همکاری ما بین دانشگاه فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی با صندوق کارآفرینی منعقد شد.
انعقاد تفاهم نامه

به گزارش سرویس اجتماعی باریش‌نیوز؛ تفاهم‌نامه صندوق کارآفرینی امید با دانشگاه فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی در راستای تعامل و هم‌افزایی دانش جهت ایجاد اشتغال پایدار، حمایت از تولید و توسعه کسب و کار به امضا رسید.
رئیس دانشگاه با اشاره به مفاد تفاهم‌ نامه همکاری‌ اظهار داشت: دانشجویانی که از تجربه و توان کاری و ایده های بالا برخوردار هستند، میتوانند ایده های خود را به مرکز نوآوری و توسعه کسب و کار ارائه داده و با حمایتهای صندوق کارآفرینی و امکانات موجود، کسب و کار خود را به مرحله اجرا و تولید برسانند.
مدیر صندوق کارآفرینی امید استان نیز با اشاره به امکانات و توانمندی های فنی بالای مراکز دانشگاه فنی و حرفهای استان، حمایت کامل مالی خود را در مورد طرح‌ها و ایدههای مطرح شده اعلام کرد.

 در نهایت مقرر گردید کارگاه‌ها و برنامه‌های آموزشی مشترکی در راستای آشنایی دانشجویان با محیط کسب و کار و کارآفرینی برگزار شود و ایده‌های برتر جذب شده در مرکز نوآوری و توسعه کسب و کار دانشگاه توسط صندوق کارآفرینی امید در مسیر تجاری سازی و تولید قرار گیرند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید