05:55|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 27 اسفند 1397 - 11:49
کد خبر: 11666
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی در گفت‌وگو با باریش:

اجرای طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه آذربایجان غربی

13 بقعه متبرکه آذربایجان غربی میزبان طرح آرامش بهاری 98 خواهند بود این طرح در بقعه‌های متبرکی که سطح یک هستند به طور کامل اجرا می‌شود.
اجرای طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه آذربایجان غربی

حجت الاسلام داوود میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس فرهنگی باریش، اظهار کرد: طرح آرامش بهاری امسال با توجه به سطح بندی شدن بقاع متبرکه موجود در استان منسجم‌تر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود.
وی افزود: 13 بقعه متبرکه آذربایجان غربی میزبان طرح آرامش بهاری 98 خواهند بود این طرح در بقعه‌های متبرکی که سطح یک هستند به طور کامل اجرا می‌شود.
حجت الاسلام میرزایی ادامه داد: در آذربایجان غربی« امامزاده سید بهلول خوی» تنها بقعه متبرکی است که سطح یک بوده و تمام طرح آرامش بهاری در آن اجرا می‌شود همچنین در بقاع متبرک سطح یک نمازهای جماعت 3 گانه اجرا می‌شود با این تفاوت که در بقاع متبرکه سطح 2 نماز ظهر و عصر برپا می‌شود.
وی گفت: میزان حضور زائران و مسافران نوروزی در بقاع متبرکه همه ساله در لحظه تحویل سال بیشتر است از این رو طرح آرامش بهاری از 28 اسفند ماه آغاز می‌شود و تا 15 فروردین ماه سال جدید ادامه خواهد داشت.
وی تصریح کرد: تمامی همکاران در ایام نوروز جهت رسیدگی به مشکلات امامزادگان و بقاع متبرکه به صورت شیفت بندی شده فعالیت خواهند کرد همچنین مراکز افق اداره اوقاف و امور خیریه همزمان با آرامش طرح بهاری در بقاع متبرکه استان راه اندازی می‌شوند که این مراکز بعد از طرح در طی سال هم به فعالیت خواهند پرداخت.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید