07:41|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 05 اسفند 1397 - 11:59
کد خبر: 11483
باریش گزارش می‌دهد؛

قهرمانی تیم والیبال نوجوانان شهرداری ارومیه در رقابت‌های کشوری

تیم والیبال نوجوانان شهرداری ارومیه با هدایت یوسف قربانی توانست در دیدار نهایی پیکان تهران را شکست داده و به مقام اول رقابت‌های قهرمانی نوجوانان کشور دست یابد.
قهرمانی تیم والیبال نوجوانان شهرداری ارومیه در رقابت‌های کشوری

به گزارش سرویس ورزشی باریش نیوز؛ تیم والیبال نوجوانان شهرداری ارومیه توانست در دیدار فینال رقابت‌های والیبال قهرمانی نوجوانان کشور با نتیجه قاطع 3 بر صفر مدافع عنوان قهرمانی یعنی پیکان تهران را از پیش روی برداشته و مقام قهرمانی را از آن خود کرد.

نوجوانان شهرداری ارومیه با بردی قاطعانه و به ترتیب با نتایج 25 بر 21، 25 بر 14 و 25 بر 23 ست اول تا سوم را از آن خود کرد تا سکوی اول رقابت‌ها را به نام خود ثبت کند.

در این مسابقات تیم شهرداری ارومیه از بازیکنانی همچون سینا زینالی، اردلان سید عباسی، یاسین کاظم زاده، مهرشاد غفاری، محمد هشتوار، امیر محمد حیدری زاد، امیررضا رزاقی، امید حسن زاده، محمد مختاری، امید حسنی، علیرضا مصطفوی لک، محمد صالحی، محمد بهرام علیزاده و ارکان اصغر پور بهره برد.

این دوره از رقابت‌ها که با حضور 8 تیم در شهر گنبد برگزار شد، نوجوانان شهرداری ارومیه با کسب نتایجی درخشان توانستند نتایج تلخ و ناگوار تیم‌های بزرگسالان را جبران کرده و به نوعی عدم موفقیت تیم بزرگسالان شهرداری ارومیه را به دست فراموشی سپرند.

در این میان روشن و واضح است که باشگاه فرهنگی و ورزشی شهرداری ارومیه می‌تواند با توجه بیشتر به پایه‌ها آینده والیبال ارومیه را تضمین کرده و پشتوانه خوبی برای والیبال ارومیه بسازد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید