04:22|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 19 بهمن 1397 - 16:14
کد خبر: 11331
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری:

اقتدار و ایستادگی ایران در برابر دیگر کشورها مثال زدنی است

امروز در سایه انقلاب اسلامی و به برکت خون شهدا و رهبری مقام معظم رهبری اقتدار ایران در برابر دیگر کشورها مثال زدنی است مردم ایران اسلامی علارغم تمامی مشکلات و نابسامانی های که برخی از این مشکلات به عدم مدیریت نادرست برخی مسئولان برمی گردد از انقلاب اسلامی دفاع کردند و همیشه در صحنه حاضر بودند.
اقتدار و ایستادگی مثال‌زدنی ملت ایران

به گزارش سرویس سیاسی باریش، حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد مجتهد شبستری، نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته در مصلای امام خمینی (ره) ارومیه، ضمن تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه اظهار کرد: حضرت زهرا مرضیه (س) دارای شخصیت و مقام ارجمندی است که از هرگونه پلیدی و ناپاکی ها دور بود.
وی گفت: پیامبر اکرم(ص) در وصف حضرت زهرا سلام الله علیها فرمودند: ای فاطمه ، خداوند متعال تو را از تمامی زنان عالم برتر کرده است.
حجت الاسلام شبستری افزود: همین فرمایش از زبان پیامبر اسلام در مدح دخت گرامیشان حضرت فاطمه سلام الله علیها کافی است تا برتری او در جهان ثابت شود. ابعاد شخصیتی، علم و عبادت حضرت زهرا(س) و عبادات طولانی حضرت مثال زدنی میباشد که فرشتگان غرق نور عظمت عبادت فاطمی می‌شدند.
وی اضافه کرد: حضرت زهرا(س) به قدری به پدر گرامیشان احترام گذاشته و رسیدگی می‌کرند که از زبان پدر به عنوان ام ابیها ملقب شده است.و همچنین زحمات زیادی نیز برای همسر انجام داده و با کمال حیا و حجاب و عفت در جامعه حضور داشته است.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری در  ادامه با تبریک فرا رسیدن 22 بهمن و ایام دهه مبارک فجر تصریح کرد: انقلاب اسلامی امتداد راه حضرت زهرا سلام الله علیها و حضرت سیدالشهدا(ع) است.یکی از شعارهای اصلی انقلاب اسلامی مسئله استقلال است.
وی عنوان کرد: دشمنان سعی داشتند که به امور مختلف کشور دخالت کنند اما به برکت وجود انقلاب اسلامی نتوانسته اند به کشورمان نفوذ کنند.
حجت‌الاسلام شبستری افزود: مردم ایران اسلامی در جنگ هشت سال دفاع مقدس در برابر دشمنان ایستادند و مقابله کردند و اجازه ندادند دشمنان ذره ای به خاک میهن نفوذ کنند.
وی اضافه کرد: امروز در سایه انقلاب اسلامی و به برکت خون شهدا و رهبری مقام معظم رهبری اقتدار ایران در برابر دیگر کشورها مثال زدنی است مردم ایران اسلامی علارغم تمامی مشکلات و نابسامانی های که برخی از این مشکلات به عدم مدیریت نادرست برخی مسئولان برمی گردد از انقلاب اسلامی دفاع کردند و همیشه در صحنه حاضر بودند.
وی در پایان تصریح کرد: مردم انقلابی ایران اسلامی امسال نیز به مانند سال‌های گذشته با حضور پر شکوه خود در راهپیمایی 22 بهمن که یک فضلیت است شرکت خواهند کرد و مشت محکمی بر دهان دشمنان خواهند زد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید