06:28|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 11 شهریور 1400 - 13:41
کد خبر: 16873
یادداشت:

اوضاع اسفناک آسفالت کلانشهر ارومیه، هر روز بدتر از دیروز

رسیدگی به وضعیت آسفالت خیابان هاو پیاده رو های شهری و سامان دادن به آنها از مهم ترین وظایف مسئولان شهری است که عدم رسیدگی به آن باعث پایمال شدن حق شهروندان و نارضایتی آنها می شود. وضعیت معابر شهری موثر در کیفیت زندگی مردم می باشد اما چند وقتی است عدم نظارت به این مورد ، آن را به یک معضل تبدیل کرده است و اگر همچنان ادامه داشته باشد اوضاع وخیم تر از این هم خواهد شد.
اوضاع اسفناک آسفالت کلانشهر ارومیه، هر روز بدتر از دیروز

سرویس اجتماعی باریش نیوز ،این روز ها با تردد در خیابان های ارومیه شاهد معابری هستیم که از هیچ گونه استانداردی برخوردار نیستند و چاله های خیابان ها ، غیر استاندارد بودن جدول کشی ها و پیاده رو های غیر متعارف ، شرایط را برای تردد و آسایش شهروندان بسیار دشوار کرده است.
 
این مسئله مشکل امروز و دیروز نمی باشد ، بلکه سالیان سال است که شهروندان ارومیه ای با این موضوع دست و پنجه نرم می کنند و با توجه به نارضایتی ها و گلایمندی مردم و اعتراضشان همچنان هیچ نظارت و رسیدگی مشاهده نمی شود و اگر این بی توجهی ها ادامه پیدا کنند شاهد افزایش تصادفات شهری و آسیب به استهلاک خودرو ها خواهیم بود که  به دنبال خود آسیب جانی و مالی بسیاری را به دنبال می آورد.

حفاری های فراوانی در تمامی معابر شهر به چشم می خورد که نشان از عملیات برخی از ارگان ها در خیابان ها می باشد ولی به همان صورت رها کرده و تمام نکرده اند ، و همین عامل موجب شده رانندگی در این خیابان ها به سیستم فنی خودرو ها و جلو بندی آنها آسیب  فراوانی وارد کند که در این اوضاع اقتصادی ، هزینه تعمیر زیادی را به بار می آورد. 

البته فقط بحث از آسفالت کردن و رسیدگی به روکش های خیابان نمی باشد ، بلکه سامان دادن به زیرساخت خیابان ها و استفاده از کیفیت مرغوب آسفالت هم موضوع مهمی است که عدم توجه به آن باعث بروز اتفاقاتی همچون تصادفات و خسارت به خودرو ها می شود.

در پایان از مسئولان انتظار می رود با بررسی اوضاع شهری و رسیدگی به شرایط نا بسامان خیابان ها و افزایش کیفیت آسفالت ها این معضل را اندکی سامان دهند و فکری به حال کلانشهر ارومیه و نارضایتی های مطرح شده مردم بکنند تا دیگر شاهد گلایمندی در پیام های ارسالی شهروندان نباشیم.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید