07:17|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 04 شهریور 1400 - 12:40
کد خبر: 16829
یادداشت:

تصادفات شهری ، بلای جان مردم ارومیه

افزایش چشمگیر تصادفات شهری و جاده ای در کلانشهر ارومیه ، صدمات جانی و مالی و اقتصادی بی شماری را به همراه دارد که این معضل همواره گریبان گیر رانندگان و عابران پیاده می شود و این معضل علتی غیر از سهل انگاری رانندگان و بی توجهی مسئولین مربوطه دارد.
تصادفات شهری ، بلای جان مردم ارومیه

سرویس اجتماعی باریش نیوز ،این روز ها علاوه بر کرونا که جان مردم را هدف گرفته است ، تصادف نیز باعث افزایش مرگ و میر همشهریان عزیز شده است و بی‌احتیاطی رانندگان، بی‌نظارتی نهادهای مربوطه و آسفالت بد، نامناسب و قدیمی بودن علائم راهنمایی و رانندگی مزید بر علت شده است. 

تازه سازی علائم و دقت به معابر شهری و همچنین توجه رانندگان به اصول رانندگی می تواند تصادفات را کمتر کرده و این بحران را اندکی سامان دهد.


در اختیار قرار دادن اعتباراتی برای این امر و همچنین نظارت کافی به زیر ساخت های شهری می تواند خسارت ها را اندکی کم کرده و اوضاع را سامان دهد البته زیر ساخت هایی که برای اصلاح معابر استفاده می شوند با گذشت زمان دوباره به اصلاح و تعمیر نیاز پیدا می کنند که آنطور که به نظر می آید در ارومیه توجهی به این موضوع نمی شود و همچنان استاندارد ها رعایت نشده ورانندگان را گرفتار می کند. 

 در پایان انتظار می رود در هنگام رانندگی، رانندگان باید احتیاط‌های لازم را رعایت کرده و مسئولین ذیربط در جهت بازسازی  آسفالت خیابان ها و اصلاح تابلو علائم رانندگی و سرعت گیر ها و.... توجه کافی به عمل آورند و رسیدگی های لازم را انجام دهند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید