05:52|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 09 خرداد 1400 - 12:04
کد خبر: 16376

پیشرفت فیزیکی ۱۰ درصدی عملیات ساماندهی تقاطع سه راهی خوی-ائواوغلی

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان خوی از اجرای طرح ساماندهی و ایمن سازی تقاطع سه راهی ائواوغلی با 10 درصد پیشرفت فیزیکی خبر داد.
پیشرفت فیزیکی ۱۰ درصدی عملیات ساماندهی تقاطع سه راهی خوی-ائواوغلی

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان خوی در خصوص ساماندهی و ایمن سازی تقاطع سه راهی ائواوغلی گفت: این طرح در حال حاضر از  10 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار بوده و با مبلغ قرارداد 364 میلیارد ریال به مدت 12 ماه عملیاتی می شود.

وی از مسیر سه راهی خوی – ایواوغلی به عنوان یکی از گلوگاه های مهم استان نام برد و گفت: با اجرای طرح ساماندهی سه راهی خوی_ائواوغلی در امتداد مسیر کریدور شرق، غرب و مسیر ابریشم به سمت دروازه ورودی ایران به اروپا در مسیر مرز بازرگان و تقاطع مرز رازی شاهد تحول خوبی در ایمنی محور و ایمنی درحوزه ترانزیت و راه های شمالی استان خواهیم بود.

کاظمی ادامه داد: این پروژه در راستای ایمن سازی و حذف نقاط پر حادثه در دست اقدام بوده و امید است با اجرای آن شاهد افزایش ایمنی ترددهای جاده ای و کاهش تصادفات و از سوی دیگر ساماندهی و زیباسازی، روان‌سازی ترافیک، ارتقا کیفی خدمات جاده‌ای و به تبع آن افزایش ظرفیت ترافیک در این محل از محورهای مواصلاتی شمال استان باشیم.

وی در خصوص حجم عملیاتی که در این پروژه انجام خواهد شد، گفت : اجرای خاکبرداری 41 هزار متر مکعب، خاکریزی 60 هزار متر مکعب ، اجرای 8 دستگاه ابنیه فنی ، زیر اساس 28 هزار متر مکعب و آسفالت توپکا 8 هزار تن از مهمترین عملیات طرح ساماندهی سه راهی ائواوغلی است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید