06:42|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 08 اردیبهشت 1400 - 11:19
کد خبر: 16184
مدیرکل کمیته امداد استان خبر داد:

حمایت ۴۳ هزار حامی از ایتام آذربایجان غربی

تاکنون ۷ هزار و ۲۴۲ نفر از حامیان خیراندیش در آذربایجان‌غربی در پویش "ایران مهربان" شرکت کرده‌اند.
حمایت ۴۳ هزار حامی از ایتام آذربایجان غربی

عزیز سهندی، مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی گفت: تاکنون ۷ هزار و ۲۴۲ نفر از حامیان خیراندیش در آذربایجان‌غربی در پویش "ایران مهربان" شرکت کرده‌اند.

وی ادامه داد: پویش ایران مهربان از شهریور سال ۹۹ شروع شده و تاکنون تعداد حامیان جذب شده‌ای که واریزی داشته اند، ۷ هزار و ۲۴۲ نفر بوده است.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی تصریح کرد: با توجه به ادامه کرونا و لزوم کمک رسانی معیشتی به مددجویان کمیته امداد بحث پویش ایران مهربان همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه در آذربایجان غربی تعداد ۴۳هزار حامی ایتام و فرزندان تحت پوشش کمیته امداد وجود دارد، اظهار کرد: تعداد فرزندان تحت حمایت این حامیان ۱۴‌ هزار و ۶۰۲ نفر است.

سهندی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۳۳۸ فرزند نیازمند حامی در استان وجود دارد.

سهندی درخصوص پرداختی حامیان ایتام در سال جدید نیز یاد آور شد: در آستانه سال نو به همت حامیان استان در مجموع بیش از ۳ میلیارد و ۳۶۴ میلیون تومان از ۱۵ تا ۲۹اسفند سال گذشته به حساب ایتام استان واریز شد.

وی با اشاره به اجرای پویش اطعام مهدوی در آذربایجان‌غربی، تاکید کرد: مردم نیکوکار آذربایجان‌غربی می‌توانند از طریق شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۲۳۲، شماره گیری کد دستوری #۱*۸۸۷۷* و همچنین سایت www.emdad.ir در این طرح خداپسندانه مشارکت کنند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید