06:05|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 26 بهمن 1399 - 10:17
کد خبر: 15786
یادداشت:

اختلالات سرعت اینترنت در آذربایجان‌غربی همچنان ادامه دارد!

افت کیفیت اینترنت و پایین بودن سرعت آن مسئله‌ای است که این روزها برای کاربران زیادی اتفاق افتاده است و معضلی اساسی برای آنها به شمار می رود.
اختلالات سرعت اینترنت در آذربایجان‌غربی همچنان ادامه دارد!

سرویس اجتماعی باریش نیوز، در جامعه امروز اینترنت یکی از ضروریات زندگی بشری به شمار می‌رود شاید در سال‌های نه چندان دورتر تنها محققان , دانشجویان و اساتید و اهالی رسانه و خبر در ساعات محدودی از شبانه روز از اینترنت استفاده می‌کردند اما امروزه قشرعظیمی از مردم عادی اطلاعات مورد نیاز خود را از طریق اینترنت و مرورگرها در ساعات مختلف شبانه روز کسب می کنند.

در این میان افرادی نیز هستند که شغل آن‌ها بدون استفاده از اینترنت امکان پذیر نمی‌باشد و عدم دسترسی و یا قطع بودن آن مشکلات فراوانی در حیطه شغل آن‌ها ایجاد می‌نماید.

معضل سرعت اینترنت یا اینترنت پرسرعت در آذربایجان‌غربی کماکان پابرجاست و ازطرفی با افزایش تعداد کاربران اینترنت این معضل بیشتر نمود پیدا می‌کند.

پایین بودن سرعت اینترنت باعث شده است تا دانش آموزان برای استفاده از شبکه شاد با مشکل مواجه شوند و از کلاس درس عقب بمانند.

از طرفی هم می‌توان گفت این مسئله در بین دانشجویان بیداد می‌کند و باعث اعتراض آنها شده است.

طبق پیام‌های دریافتی از سوی مخاطبان، سرعت اینترنت آنقدر پایین است که عکس، فیلم یا فایل صوتی به زحمت ارسال می‌شود و کسانی که برای  کار ناچارند بیشتر وقت خود را در طول روز پای گوشی همراه و اینترنت باشند  از سرعت پایین اینترنت کلافه شده‌اند.

بارها این مشکل توسط رسانه‌های خبری مطرح شد ولی متاسفانه هیچ نهادی پاسخگوی افت سرعت اینترنت و اعتراضات شهروندان نیست و طبق روال قبل به بی توجهی خود در مورد حل این مسئله ادامه می‌دهند.

در پایان قابل ذکر است که اگر مشکل سرعت اینترنت به همین منوال ادامه یابد، باعث راکد شدن کسب و کارهایی که وابسته به اینترنت هستند و افت تحصیلی دانشجویان و دانش آموزان خواهد شد که نیاز است مسئولین و متولیان این امر اقداماتی در راستای حل قطعی و ریشه‌ای سرعت اینترنت عملی کنند.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید