06:46|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 19 آبان 1399 - 10:59
کد خبر: 15290
یادداشت:

عدم درج قیمت و تاریخ انقضا روی برخی از اقلام معضلی جدید برای مردم

گرانی و گران فروشی از یک سو، درج نکردن قیمت و تاریخ انقصا روی برخی از اقلام از سوی دیگر مردم ارومیه را کلافه کرده و خواستار رسیدگی و نظارت مسئولین به این مسئله می‌باشند.
عدم درج قیمت و تاریخ انقضا روی برخی از اقلام معضلی جدید برای مردم

سرویس اجتماعی باریش نیوز، این روزها گرانی در آذربایجان غربی بیداد میکند و اغلب مردم به سختی زندگی خود را به سر می‌برند و قیمت ها بدون توجه به شرایط معیشتی مردم، روز به روز در حال افزایش می‌باشند.
متاسفانه با توجه به این وضعیت اقتصادی افرادی هم هستند که به فکر سود خود هستند و در تلاش‌اند در این اوضاع نابسامان قرعه را بنام  خود کنند.
دلیل مواجه مشتریان با قیمتهای متغیر در بازار این است که فروشنده یکسری اقلام با قیمت قبل داشته و برای تکمیل اجناس مغازه اقلامی را با قیمت جدید می آورد و در صورت اعتراض مشتری فاکتورهای جدید را نشان می دهد و یا اقدام به حذف قیمت و تاریخ انقضا درج شده روی کالا می‌کند.
در این میان پرسشی که برای خریداران پیش می‌آید این است‌که چه کسی پاسخگو چنین وضعیتی است؟
در واقع می‌توان گفت در این اوضاع اعتماد مردم به صفر رسیده است و موادغذایی و اقلام اساسی که برای گذران زندگی ضروری می‌باشند و مردم اکثرا بدنبال اقلام با کیفیت و مورد اطمینان هستند ولی با توجه به درج نکردن قیمت ها و تاریخ انقضا اعتماد آنها از فروشندگان و تولید کنندگان مواد غذایی سلب میشود.
برخی افراد هستند که برای این کار کارخانه ای راه اندازی کرده اند و به زدودن قیمت و تاریخ انقضا مشغول اند، در این زمینه شرکتهای توزیع بایستی نظارت کنند تا اجناس قدیمی با قیمت جدید به فروش نرسند و تخلفی در این باره صورت نگیرد.
 میتوان گفت درج نکردن قیمت روی کالا نوعی گرانفروشی و جرم محسوب میشود و باعث آشفتگی بازار میشود و مردم انتظار دارند مسئولین باید رسیدگی های لازم را بعمل آورند و با متخلفین این امر برخورد قاطعانه ای داشته باشند.  
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید