04:52|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 27 مرداد 1399 - 10:25
کد خبر: 14895
یادداشت:

وضعیت نامطلوب آذربایجان‌غربی در جذب تسهیلات کرونایی

بر اساس آخرین اخبار و گزارش‌های منتشر شده جایگاه استان در جذب تسهیلات کرونایی رتبه 20 ام در کشور بوده است.
وضعیت نامطلوب آذربایجان‌غربی در جذب تسهیلات کرونایی

سرویس اقتصادی باریش‌نیوز، اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی در استان که در این شرایط کرونایی می‌تواند نقش بسیار مهمی را ایفا کند اما متاسفانه بنابر آخرین گزارش‌های منتشر شده، جذب تسهیلات استان تا 20 مرداد ماه 1399  فقط 2/4 درصد بوده است آذربایجان‌غربی در جایگاه 20ام قرار دارد که رفع این مشکلات مهم و حائز اهمیت است.

از طرفی بلاتکلیفی اعتبارات اشتغال روستایی و مشاغل خانگی که جزو یکی از اساسی‌ترین موضوعات به شمار می‌رود در صورت ادامه چنین روندی بی تردید مشکلات را دو چندان می‌کند که اداره کل نامبرده باید توجه کافی را در پیرامون این موضوع داشته باشد.

همزمان با شیوع کرونا بیکاری و آسیب به بسیاری از کسب و کار از اصلی ترین دغدغه‌های مردمی تلقی می‌شود که میطلبد دستگاه مربوطه در این خصوص اقدام جدی تری داشته باشد و به دور از هر گونه فعالیت نمایشی و کاغذی پای کار بایستد.

در این دوران جامعه کارگران نیز دچار آسیب‌های زیادی شده‌اند که سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه باید در صدد حل مشکلات این حوزه تمهیدات لازم را انجام دهد.

همفکری با افراد توانمند در جهت پیشبرد اهداف و امورات می‌تواند موثر باشد که مدیران در بخش‌های متعدد باید ازتمامی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها استفاده کنند.



 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید