07:32|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 03 تیر 1399 - 12:11
کد خبر: 14553
یادداشت:

اتاق احیاء را آماده کنید؛ حال آذربایجان‌غربی خوب نیست!

وضعیت آذربایجان‌غربی خوب نیست و متاسفانه در حال حاضر روزانه بیشتز از 700 نفر با عنوان ابتلا به بیماری کرونا به بیمارستانها مراجعه می‌کنند.
اتاق احیاء را آماده کنید؛ حال آذربایجان‌غربی خوب نیست!

سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، آمار افسار گسیخته مبتلایان به کرونا در آذربایجان‌غربی وضعیت نگران کننده‌ای دارد و متاسفانه علیرغم آنکه قوانین به‌طور مجدد از سوی مسئولین شدت بیشتری گرفته است مردم چندان توجهی به وضعیت فعلی ندارند و این بیخیالی دیر یا زود سبب چندین برابر شدن آمار مبتلایان می‌شود.

گزارش‌های میدانی حاکی است عده‌ای در کمال تعجب کرونا را تمام شده می‌پندارند و این در حالی است که کرونا هر روز قربانی می‌گیرد و هر روز شاهد روند صعودی مبتلایان به کرونا هستیم.

اندکی تامل و تفکر در مورد لجاجت در مقابل قوانین شاید مردم را از چنین رفتارهایی منصرف کند و بیشتر حواسشان به وضعیت وخیم استان باشد.

مرگ و میر بر اثر کرونا شدت بالایی به خود گرفته است و مردم هم‌چنان در مراکز خرید و اماکن مختلف روی کرونا را سفید کرده‌اند و استقبال‌شان از این ویروس منحوس کماکان مانند سابق باقی‌ا‌ست و به صراحت می‌توان گفت این استقبال قوت بیشتری گرفته است.

اما چنین رفتارهای نامتعارف و نتیجه پافشاری، قطعا مردم را با آسیب‌های جبران ناپذیری روبه رو می‌کند که دود آن به چشم اعضای خانواده‌ و بستگانمان می‌رود.

تصاویری که در این روزها از جلسات مختلف مسئولین منتشر می‌شود نشان دهنده عدم رعایت فاصله اجتماعی در بین خوده مسئولین است که بهتر است توجه بیشتری به این موضوع شود و مسئولین به عنوان متولیان اصلی این موضوع را ساماماندهی کنند.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید