08:01|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 22 اردیبهشت 1399 - 08:57
کد خبر: 14316
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با باریش:

ساخت و ساز ایمن ضامن شهری توسعه یافته است

ساخت و ساز ایمن و قانونی یکی از اقدامات مهم و اساسی در احداث یک ساختمان به شمار می‌رود و ضامن شهری توسعه یافته است.
ساخت و ساز ایمن ضامن شهری توسعه یافته است

بهرنگ دیلمقانی، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش‌نیوز اظهار کرد: سازمان نظام مهندسی استان براساس مصوبه مجلس در سال 1374 به صورت قانونی شکل گرفته و فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی افزود: در حال حاضر 25 سال از تأسیس این سازمان زمان می‌گذرد و در این مدت در حوزه ارتقاء ساخت و ساز ساختمانی اقدامات خوب و قابل توجهی انجام شده است.

دیلمقانی در ادامه به عمده وظایف و اهداف سازمان نظام مهندسی اشاره و گفت: یکی از اهداف بسیار مهم در این سازمان ارتقاء سطح کیفیت ساخت و ساز ساختمان است تا از این طریق بتوان ساخت و ساز را بر مبنای فنی شکل داد.

این مسئول ادامه داد: ساخت و ساز ایمن و قانونی همراه با آسایش و آرامش از مهم‌ترین اقدامات اساسی در احداث یک ساختمان است چرا که ساختمان یک سرمایه ملی است.

وی اظهار کرد: اگر به حوزه اثر بخشی در این صنعت توجه کنیم می‌توان مشاهده کرد که صنعت ساختمان سازی یکی از صنعت‌های فعال و جزء صنایعی است که در حوزه کسب و کار و کار آفرینی نیز نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان‌غربی تصریح کرد: صنعت ساختمان سازی از صنایع فعال به شمار می‌رود و لازم است اهمیت زیادی به این حوزه داده شود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید