08:06|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 10 اردیبهشت 1399 - 13:26
کد خبر: 14259
یادداشت:

اقدام خودسرانه برخی مدارس غیرانتفاعی ارومیه

اخبار رسیده از بازگشایی خودسرانه برخی مدارس غیرانتفاعی خبر داده‌اند که این موضوع موجب نارضایتی اولیا دانش‌آموزان شده است.
اقدام خودسرانه برخی مدارس غیرانتفاعی ارومیه

سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، علیرغم تاکیدها و هشدارهای پیاپی ازسوی ستاد استانی مبارزه با کرونا در خصوص عدم حضور دانش آموزان، برخی مدارس غیرانتفاعی با بی توجهی به این مسئله اقدام به بازگشایی کرده‌اند که آثار آن می‌تواند بسیار زیان بار باشد.

برخی از اولیاء دانش آموزان مدعی هستند این اقدام به دلیل اخذ شهریه کامل از جانب مدیران انجام می‌گیرد و دانش آموزان را در این روزهای پایانی ملزم به حضور در مدرسه می‌کنند.

اما هر توجیهی برای این موضوع قابل پذیرش نیست و می‌تواند فاجعه بار باشد که می‌طلبد آموزش و پرورش بطور قاطع در برابر این عمل بایستد و با متخلفان برخورد نماید.

ورود آموزش و پرورش برای پیگیری این موضوع بسیار ضروری است، بی‌توجهی و ادامه این روند ممکن است بستر بازگشایی سایر مدارس غیرانتفاعی را نیز فراهم نماید، که تبعات ناشی از آن متوجه دانش آموزان است.

همه ما آگاهیم که دانش آموزان شناخت کافی از این ویروس ندارند و ممکن است عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی سبب شیوع کرونا در بین آن‌ها باشد و نباید منافع شخصی را مقدم بر سلامت دانش آموزان دانست.

کلام آخر اینکه‌ هر اتفاقی زحمات تمامی مسئولین این عرصه را به چالش می‌کشد و نباید با سهل انگاری دامنه گسترش این بیماری در سطح شهر افزایش یابد و بهتر است مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی هر چه سریع‌تربه برخی مدیران متخلف دستور خودداری از ادامه بازگشایی و فعالیت کلاس‌های آموزشی را بدهد.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید