06:36|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 12 شهریور 1398 - 08:49
کد خبر: 12838
کارشناس سازمان هواشناسی آذربایجان غربی در گفت‌وگو با باریش:

پیش‌بینی پایداری هوا در آذربایجان‌غربی

طبق بررسی‌های سازمان هواشناسی آذربایجان‌غربی طی هفته جاری هوای اکثر مناطق استان صاف و پایدار است و تغییرات خاص دمایی پیش‌بینی نمی‌شود.
پیش‌بینی پایداری هوا در آذربایجان‌غربی

یاسر اشتاد، کارشناس سازمان هواشناسی آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش نیوز، در مورد آخرین وضعیت آب و هوای استان اظهار کرد: در طی 24 ساعت گذشته از شهرستان‌های ماکو و شوط رگبار باران اعلام شده که بیشترین بارش از شهرستان ماکو با 12 میلی‌متر گزارش شده است.
وی افزود: همچنین روز گذشته وزش باد پدیده غالب در اکثر مناطق استان بود که بیشترین سرعت آن از شهرستان سلماس با 63 کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.
اشتاد ادامه داد: روز سه‌شنبه 12 شهریور ماه و روز چهارشنبه 13 شهریور ماه در اکثر مناطق آذربایجان‌غربی جو آرام و پایداری حاکم است اما در برخی از مناطق شمالی استان احتمال افزایش ابر و بارش‌های پراکنده به شکل خیلی ضعیف وجود دارد.
کارشناس سازمان هواشناسی آذربایجان‌غربی به وضعیت دمایی آب و هوا نیز اشاره و تصریح کرد: تا پایان هفته جاری دمای هوای استان ثابت خواهد بود و تغییرات خاص دمایی وجود ندارد طبق آمار سازمان هواشناسی در 24 ساعت گذشته شهرستان مهاباد با 34 درجه گرم‌ترین و چالدران با 8 درجه خنک‌ترین شهر استان اعلام شده و همچنین دمای هوای ارومیه نیز در خنک‌ترین ساعات 11 و در گرم‌ترین ساعات 28 درجه بالای صفر گزارش شده است.  

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید