09:26|سه شنبه, اسفند 29 ,1402
تاریخ انتشار: 31 تیر 1397 - 13:10
کد خبر: 9956
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ایمن بتن ارومیه در گفت و گو با باریش:

شاکله اصلی تیم ایمن بتن با جذب چند بازیکن باتجربه تکمیل می‌شود

برای تکمیل بازیکنان تیم به دنبال چند بازیکن باتجربه و قدرتمند هستیم تا در سوپرلیگ والیبال ایران کمک حال بازیکنان جوان باشند و همچنین در صورت نیاز به جذب بازیکن از بازیکنان غیربومی نیز استفاده خواهیم کرد.
شاکله اصلی تیم ایمن با جذب چند بازیکن باتجربه تکمیل می‌شود

حسن وقاری مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ایمن بتن ارومیه در گفت و گو با سرویس ورزشی باریش نیوز در خصوص آخرین وضعیت نقل و انتقالاتی این تیم اظهار داشت: شاکله اصلی تیم تا حدود زیادی با جذب بازیکنان و عقد قراردادها تکمیل شده است و با حضور امیر ملک‌زاده و یک مربی بومی دیگر کادرفنی تیم به سرمربیگری جاوید محسنی‌نیا تمکیل خواهد شد.
وی با اشاره به جذب و عقد قرارداد با 10 بازیکن افزود: برای تکمیل بازیکنان تیم به دنبال چند بازیکن باتجربه و قدرتمند هستیم تا در سوپرلیگ والیبال ایران کمک حال بازیکنان جوان باشند و همچنین در صورت نیاز به جذب بازیکن از بازیکنان غیربومی نیز استفاده خواهیم کرد.
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ایمن بتن ارومیه در رابطه با زمان شروع تمرینات گفت: سعی و تمام تلاش خود را داریم تا در سریعترین زمان ممکن تمرینات تیم را آغاز کنیم ولی این موضوع منوط به انجام جلسات با مسئولان سالن شش هزار نفری است تا با هماهنگی‌ها تمرینات تیم را از مرداد ماه شروع کنیم.
وقاری در مورد برگزار اردو و دیدارهای تدارکاتی گفت: تمرینات تیم والیبال ایمن بتن در ارومیه و سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه برگزار خواهد شد ولی در صورت آنکه سرمربی تیم به برگزاری اردو اعلام نیاز کند هماهنگی‌های لازم انجام خواهد شد.  

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید