12:57|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 17 تیر 1397 - 11:39
کد خبر: 9875
عضو شورای اسلامی شهر ارومیه در گفت‌وگو با باریش :

فاز دوم پروژه آذربایجان در دهه فجر امسال افتتاح می شود

فاز دوم پروژه آذربایجان در دهه فجر امسال افتتاح می شود ولی کل پروژه به دلیل کمبود نقدینگی شهرداری امسال به طور کامل به اتمام نمی رسد و با کندی در پروژه مواجه هستیم که با تزریق پول رفع خواهد شد.

حسن بخشایش عضو شورای اسلامی شهر ارومیه در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش نیوز گفت : پروژه پل آذربایجان یکی از پروژه های فاخر شهرداری ارومیه می باشد و قردادی که بسته شد بین بنیاد تعاون ناجا که یکسری مشکلات باعث شد که این همکاری پیش نرود و در ادامه  کار با نقدینگی و اعتبارات کامل شهرداری ادامه پیدا کند.اخیرا هم یکسری مبالغ به پروژه تزریق می شود تا پیمانکار ادامه کار بدهند و طی یکسری رایزنی های انجام شده قول داده شده، فاز دوم که مسیر برگشت از طرف والفجر به طرف جاده سنتو می باشد در آینده نچندان دور آماده و تکمیل شود.

با توجه به اینکه آقای شهردار و معاونت عمرانی ابلاغ کردن تا که امسال تا دهه فجر این پروژه کلا افتتاح و تحویل داده می شود ولی متاسفانه به علت کمبود نقدینگی واعتبارات موجود شهرداری ،بعید است تا موقع مورد نظر آماده بهره برداری قرار بگیرد.سعی ما بر این خواهد بود حتما حداقل فاز دوم به اتمام برسد.

بخشایش در مورد مشغول به کار پروژه فلکه آذربایجان بیان کرد : پروژه در حال حاضر فعال می باشد ولی تا تزریق پول و رفع مشکلات که از جمله بالا رفتن دو برابری قیمت اقلام مورد نیاز ،با کندی مواجه شده است. با وجود این مشکلات قولی هایی داده شده است که تا وقت مقرر شده فاز دوم تا دهه فجر افتتاح و تحویل داده شود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید