01:56|شنبه, اردیبهشت 08 ,1403
تاریخ انتشار: 12 تیر 1397 - 09:13
کد خبر: 9844
یادداشت

اتوبوس‌های فرسوده و آلودگی‌هوای باغ شهر ارومیه

بروز رسانی سیستم حمل و نقل اتفاقی خوشایند است که متاسفانه در حال حاضر در شهر ما ارومیه به کندی طی می‌شود و اتوبوس‌های رده خارج نه تنها مشکل آلودگی ارومیه را حل نمی‌کند بلکه در ایجاد ترافیک نقش بسزایی دارد.
اتوبوس‌های فرسوده و آلودگی‌هوای باغ شهر ارومیه

سرویس اجتماعی باریش‌نیوز؛ در اطراف و گوشه کنار شهر مان مسائل و مشکلات وافری وجود دارد که روزانه با آنها مواجه هستیم و از اینکه نمی‌توانیم شرایط موجود را تغییر دهیم و بعداز گلی گلایه و شکایت به ناچار خودمان را با شرایط انطباق می‌دهیم.

بسیاری از مردم ارومیه از دانش‌آموز گرفته تا کارمند،کارگر ، پیر و جوان به نوعی نمی‌توانند از ماشین شخصی و تاکسی استفاده کنند به ناچار باید حرکت لاک‌پشتی و صندلی‌های خشک و زمخت و دیر و زود رسیدن را به جان بخرند.

صندلی‌های فرسوده و شکسته و پر از نوشته‌های گوناگون که گاهی با یک کاور از جنس پارچه‌های رنگی پوشش داده‌اند که خرابی و شکستگی آن به چشم نیاید صندلی‌هایی که با یک ترمز امکان کنده شدن آن خیلی زیاد است.

از آنجایی که با مناسب بودن کرایه اتوبوس‌ها گرایش مردم را  به استفاده از حمل و نقل عمومی را زیاد می‌کند ولی در این گرمای تابستان  نه تنها از کولر استفاده نمکنند بلکه ازنصب یک پرده که در  گرمای طاقت‌فرسای تابستان پناه مسافران باشد خوداری می‌کنند

 و در پایان باید خاطرنشان کرد که شهر ارومیه از جمعیت بالایی برخو.ردار است بسیار کم‌لطفی مسئولان قرار گرفته است و معلوم نیست نابه‌سامانی این شهر پرجمعیت تا چه وقت ادامه دارد و در چه زمانی مورد توجه مسئولان قرار می‌گیرد در موقع حرف زدن خوب و صریح حرف میزنند ولی در موقع عمل دوباره وعده سرخرمن، و دوباره وعده سر خرمن به دلمان وعده می‌دهیم و به وقتش به فراموش شدن  تن می‌دهیم.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید