08:30|سه شنبه, اسفند 29 ,1402
تاریخ انتشار: 12 خرداد 1397 - 13:48
کد خبر: 9671
باریش بررسی می‌کند؛

حق به حق‌دار رسید/جهانگیر سیدعباسی سرمربی تیم ملی "ب" والیبال شد

با استعفای سیچلو و بر اساس تصمیم گیری های صورت گرفته جهانگیر سید عباسی به عنوان سرمربی و رضا تندروان و محمد شعبان خمسه به عنوان مربی هدایت تیم ملی والیبال ب ایران را برعهده خواهند داشت.
جهانگیر سیدعباسی سرمربی تیم ملی "ب" والیبال شد

به گزارش سرویس ورزشی باریش نیوز؛ خوان سیچلو دستیار سابق خولیو ولاسکو در تیم ملی ایران که سابقه هدایت تیم ملی امید ایران را نیز داشت و همچنین نیز مدتی سکاندار تیم ملی والیبال ب ایران بود که با ارسال نامه ای به فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران عدم ادامه همکاری خود را با فدراسیون ایران اعلام کرده و از سمت خود استعفا کرد. با کناره گیری سیچلو اعضای هیات رئیسه فدراسیون والیبال با تشکیل جلساتی گزینه های مختلفی را مورد بررسی قرار دادند  که در نهایت هیات رئیسه فدراسیون کادرفنی تیم ب ایران برای شرکت در بازی‌های آسیایی جاکارتا مشخص شد.

بر اساس تصمیم گیری های صورت گرفته جهانگیر سید عباسی به عنوان سرمربی و رضا تندروان و محمد شعبان خمسه به عنوان مربی هدایت تیم ملی والیبال ب ایران را برعهده خواهند داشت. هفته آینده جلسات هماهنگی مبنی بر برنامه‌ریزی اردوها و مطرح کردن نیازمندی‌های کادرفنی برگزار خواهد شد و در هفته آینده تمرینات تیم به طور رسمی آغاز خواهد شد. با نزدیک شدن به آغاز اردوهای تیم ب ایران متعاقبا دیگر اعضای این تیم اعلام خواهد شد.

ایران در مسابقات آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون به عنوان قهرمانی دست پیدا کرد و قرار است در مسابقات آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا اندونزی تیم ملی ب ایران برای دفاع از عنوان قهرمانی پا به این مسابقات بگذارد. بازی های آسیایی از تاریخ ۱۸ آگوست(۲۷ مرداد) تا ۲ سپتامبر(یازده شهریور) برگزار خواهد شد.

با شرایط به وجود آمده و با انتصاب سیدعباسی مربی ارومیه ای به سمت سرمربیگری تیم ملی "ب" ایران پس از سال‌ها دوباره شاهد حضور یک ارومیه ای در کرسی هدایت تیم ملی بزرگسالان هستیم. این انتصاب مناسب را باید به فال نیک گرفت و آن را نوید بخشی مناسب برای روزهای خوش والیبال دانست؛ حال که رسانه های پایتخت بایت تصمیمات احمد ضیایی رئیس ارومیه فدراسیون والیبال به وی حمله می‌کنند نیاز است تا بیش از پیش حمایت های لازم از انتصاب جهانگیر سیدعباسی را به عمل آورد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید