21:57|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 12 خرداد 1397 - 11:34
کد خبر: 9660
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی در گفت و گو با باریش:

پلدشت گرمترین شهرستان در 24 ساعت گذشته/جوی نسبتا آرام بر استان حاکم خواهد بود

از روز سه شنبه تا پایان هفته جاری جوی نسبتا آرام بر استان حاکم خواهد بود و تغییرات دمایی قابل توجه و خاصی را نیز تا اواسط مشاهده نخواهیم کرد تا اینکه از اواخر هفته شاهد افزایش افزایش نسبی دمای هوا باشیم.
جوی نسبتا آرام بر استان حاکم خواهد بود

اشتاد کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی در گفت و گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز، در خصوص پیش بینی‌ها از وضعیت آب و هوای هفته جدید اظهار داشت: برای روز شنبه و یکشنبه هفته جاری از ساعات بعد از ظهر شاهد رگبار خواهیم بود که تا اواسط هفته ادامه خواهد یافت و از سوی دیگر لازم به ذکر است که این پدیده بیشتر در نقاط شمالی آذربایجان غربی مشهود خواهد بود.

وی افزود: از روز سه شنبه تا پایان هفته جاری جوی نسبتا آرام بر استان حاکم خواهد بود و تغییرات دمایی قابل توجه و خاصی را نیز تا اواسط مشاهده نخواهیم کرد تا اینکه از اواخر هفته شاهد افزایش افزایش نسبی دمای هوا باشیم.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی در خصوص کمینه و بیشینه دمایی گفت: در طی 24 ساعت گذشته ارومیه در گرمترین ساعات دمای 28 درجه و در خنک ترین ساعات دمای 10 درجه را تجربه کرد و همچنین پلدشت با 30 درجه گرمترین و اشنویه با 8 درجه خنک ترین شهرستان های آذربایجان غربی در طی 24 ساعت گذشته بودند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید