02:37|شنبه, اردیبهشت 08 ,1403
تاریخ انتشار: 07 خرداد 1397 - 11:54
کد خبر: 9634
رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه در گفت‌و‌گو با باریش:

افزوده شدن 15 دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل ارومیه/افزایش قیمت اتوبوس و تاکسی ها در حال بررسی است

در جهت نوسازی ناوگان حمل و نقل مسافر شهرداری ارومیه تعداد 15 اتوبوس به تازگی افزوده شده است. افزایش کرایه اتوبوس، مینی بوس و تاکس های سطح شهر نیز در حال بررسی است و در صورت تایید توسط مراکز ذی ربط در سطح شهر اجرا می‌شود.
افزایش قیمت اتوبوس و تاکسی ها در حال بررسی است

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه  در گفت‌و‌گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز گفت: 15 عدد اتوبوس به ناوگان حمل و نقل مسافر شهرداری ارومیه افزوده شده است از این تعداد اتوبوس جدید، هشت دستگاه در ایام نوروز برای جابجایی مسافران به ناوگان حمل و نقل عمومی افزوده شده بود و هفت دستگاه دیگر نیز در روزهای گذشته با هدف توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی وارد این ناوگان شد.
 مهدی مژدهی فر با اشاره به اینکه توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی یکی از دغدغه های اساسی 
شهرداری ارومیه است، بیان کرد: با هدف توسعه ناوگان اتوبوس رانی شهرداری ارومیه، 100 دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی این شهر اضافه می شود که 15 دستگاه آن تاکنون تحقق یافته است و 85 دستگاه باقی مانده نیز به تدریج به سیستم حمل و نقل عمومی شهر ارومیه اضافه و تا حدودی مشکلات توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی شهر حل می شود.

وی تاکید کرد: به سبب اینکه اتوبوس های جدید نیاز به مسیر و خط تردد هستند لذا با توجه به وجود بخش خصوصی و قراردادی که وجود دارد تا حدودی در این زمینه با چالش هایی روبه رو هستیم و نیاز به ایجاد مسیر و خارج کردن اتوبوس های فرسوده از ناوگان حمل و نقل داریم تا گامی در جهت نوسازی ناوگان حمل و نقل شهرداری ارومیه برداریم.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه در خصوص افزایش کرایه اتوبوس، مینی بوس و تاکسی های شهر ارومیه نیز گفت: قیمت هایی برای این ناوگان های حمل و نقل در سطح شهر ارومیه در نظر گرفته شده است. با توجه به اینکه هنوز بخش نامه ای از سوی وزارت کشور در این خصوص صادر نشده است. لذا این قیمت ها به عنوان پیشنهاد، در هیئت مدیره تصویب و بعد از مصوب شدن به دفتر شهردار ارسال می شود تا بررسی های لازم صورت بگیرد وبعد از طی مراحل نرخ قیمت ها در صحن شورای شهر بررسی و سپس به مرحله بررسی توسط فرمانداری می‌رسد.

مژدهی فر افزود: در صورت عدم مغایرت قیمت های مصوب با آیین نامه ها طرح تصویب و افزایش قیمت ها در سطح شهر برای ناوگان حمل و نقل مسافر پیاده می‌شود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید