13:46|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 11 اردیبهشت 1397 - 13:30
کد خبر: 9416
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی:

تسریع در اجرای پروژه های توسعه بخش روستایی ضرورت دارد

با عنايت به كاهش نزولات جوي و پيش بيني دماي بالا در استان و عدم توسعه ظرفيت هاي نيروگاهي متناسب با رشد مصرف بي رويه برق، موضوع كاهش و كنترل مصرف برق در سال 97 از اهميت خاصي برخوردار بوده كه در جهت پيشگيري از خاموشي هاي ناخواسته، رعايت سهميه كاهش پيك برق استان و گذر از اين بحران، كمك و مساعدت تمامي آحاد جامعه را می طلبد.
تسریع در اجرای پروژه های توسعه بخش روستایی ضرورت دارد

به گزارش سرویس اقتصادی باریش نیوز؛ اکبر حسن بکلو مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در  جلسه شورای معاونین  با قدردانی از زحمات ارزشمند همکاران مدیریت توزیع برق بوکان در ارائه خدمات شایسته به مردم شریف شهرستان بوکان و پس از استماع سخنان معاونین، مدیران حوزه ستادی، مدیر و روسای ادارات برق بوکان، بر تسریع در اجرای چهار پروژه مهم از جمله توسعه بخش روستایی تاکید نمود.
اکبر حسن بکلو ضمن تاکید بر نظارت هر چه بیشتر در انجام امورات، با ارائه طرح احداث تعداد دو فیدر از محل توسعه فیدر در سال جاری برای شهرستان بوکان موافقت کرد و در راستای برنامه ریزی و اجرای این پروژه رهنمودهایی ارائه نمود .
وی افزود : تابستان امسال به لحاظ گذر از پیک تابستان اهمیت دارد و کاهش پیک به میزان ۱۲۰ مگاوات در استان مدنظر می باشد و برنامه ریزی اصولی برای نیل به این مهم ضرورت دارد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ادامه داد : با عنايت به كاهش نزولات جوي و پيش بيني دماي بالا در استان و عدم توسعه ظرفيت هاي نيروگاهي متناسب با رشد مصرف بي رويه برق، موضوع كاهش و كنترل مصرف برق در سال 97 از اهميت خاصي برخوردار بوده كه در جهت پيشگيري از خاموشي هاي ناخواسته، رعايت سهميه كاهش پيك برق استان و گذر از اين بحران، كمك و مساعدت تمامي آحاد جامعه را می طلبد که از مردم شریف استان می خواهیم امسال هم مثل همیشه ما را در نیل به اهداف صنعت برق یاری نمایند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید