19:04|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 06 اردیبهشت 1397 - 13:22
کد خبر: 9379
باریش بررسی می‌کند؛

بازگشت غرور، افتخار و عزت به والیبال ارومیه در عرصه ملی

ایگور کولاکوویج سرمربی تیم ملی والیبال ایران برای رقابت های لیگ جهانی 2018 نام 26 بازیکن را در لیست نهایی خود قرار دارد که حضور 6 بازیکن ارومیه ای همچون نگینی درخشان در این لیست جای گرفته‌اند.
بازگشت غرور، افتخار و عزت به والیبال ارومیه در عرصه ملی

سرویس ورزشی باریش نیوز؛ نام ارومیه از گذشته تا کنون همواره به عنوان مهد والیبال ارومیه و آسیا مطرح بوده است و همیشه توانسته تاثیر بسیاری در والیبال ایران داشته باشد بطوریکه در تمامی ادوار و مسابقات شاهد حضور بازیکنان و مربیان در کنار تیم های ملی ایران بوده ایم.

در سال های اخیر ارومیه نماینده های زیادی را در اختیار تیم ملی والیبال قرار داده است، سعید معروف کاپیتان و پاسور اصلی تیم ملی مهمترین ملی پوش دیار عاشقان والیبال است که سال ها پای ثایبت اردوهای تیم ملی والیبال بوده است و همچنان به عنوان صاحب اصلی این پست و شماره 4 در تیم ملی زیر نظر ایگور کولاکوویج است ، در سال های گذشته عبدالرضا علیزاده که به عنوان یکی از با تعصب ترین بازیکنان ارومیه ای مطرح است در سال های نه چندان دور به عنوان لیبرو تیم ملی فعالیت داشت.

با خروج علیزاده از تیم ملی والیبال تعداد ملی پوشان ایران کاهش یافت بطوریکه کاپیتان سعید معروف و میلاد عبادی پور تنها دو نماینده ارومیه ای حاضر در لباس مقدس تیم ملی بودند تا اینکه بار دیگر پایتخت والیبال آسیا در عرصه ملی با روی کردن چندین ملی پوش جوانان و غیور دوباره توانست نام پرآوازه خود را در این عرصه نمایان کند.

ایگور کولاکوویج سرمربی تیم ملی والیبال ایران برای رقابت های لیگ جهانی 2018 نام 26 بازیکن را در لیست نهایی خود قرار دارد که حضور 6 بازیکن ارومیه ای همچون نگینی درخشان در این لیست جای گرفته‌اند، حضور 6 بازیکن در میان 26 بازیکن بار دیگر ثابت کرده است که ارومیه مستحق آنچه که لقب داده اند بوده و هست و به شایستگی تمام نام مهد والیبال ایران و آسیا را با خود یدک می‌کشد، با اتفاق روی داده دوباره عزت، غرور و افتخار در عرصه ملی به والیبال ارومیه بازگشته است و نام والیبال ارومیه بیش از پیش در کشور نمایان شده است.

شش بازیکن ارومیه ای تیم ملی را به نوعی 2 بازیکن باتجربه و 4 بازیکن جوان تشکیل می‌دهند. سعید معروف کاپیتان باهوش آذربایجانی در کنار میلاد عبادی پور که این روزها در لیگ لهستان نامی برای خود دست و پا کرده است از اصلی ترین ارکان تیم ملی می باشند و در کنار این 2بازیکن مرتضی شریفی و میثم صالحی در پست قدرتی بلند زن، محمدرضا حضرت پور در پست لیبرو، امیرحسین توخته به عنوان سرعتی زن در لیست 26 نفره تیم ملی قرار گرفته اند تا به نوعی یک تیم کامل از ارومیه در اختیار تیم ملی والیبال ایران باشد.

حال بدون شک با وجود چنین پتانسیلی که که در مهد والیبال ایران وجود دارد می توان با اندکی تدبیر با استفاده از وجود چنین بازیکنانی تیم های مناسبی را جهت حضور در سوپرلیگ والیبال ایران روانه مسابقات کنند.

گزارش: عرفان میرابی

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید