01:25|شنبه, اردیبهشت 08 ,1403
تاریخ انتشار: 08 فروردین 1397 - 00:17
کد خبر: 9121
فرماندار مهاباد در گفت و گو با باریش:

شهرستان مهاباد در سال 97 رکورد بیشترین بازدید کننده‌ی 15 ساله غار سهولان را شکسته است

امسال نسبت به سال گذشته میزان مسافران و گردشگران  24 درصد افزایش داشته، همچنین میزان اسکان در مهاباد در مقایسه با سال گذشته  39 درصد افزایش پیدا کرده است.
شهرستان مهاباد در سال 97 رکورد بیشترین بازدید کننده‌ی 15 ساله را شکسته است.

ایرج شجاعی فرماندار مهاباد در گفت و گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز گفت: در استان آذربایجان غربی در ستاد اسکان مهاباد اولین شهر بوده و 33 درصد اسکان استان در بین 17 شهر در مهاباد انجام گرفته است.

وی تصریح کرد: امسال نسبت به سال گذشته میزان مسافران و گردشگران  24 درصد افزایش داشته، همچنین میزان اسکان در مهاباد در مقایسه با سال گذشته  39 درصد افزایش پیدا کرده است، شهرستان مهاباد در سال 97 رکورد بیشترین بازدید کننده‌ی 15 ساله غار سهولان را شکسته است.

فرماندار مهاباد بیان کرد: به طور متوسط شهرستان مهاباد روزانه 4 هزارو 150 نفر بازدید کننده از غار آبی سهولان را داشته است، اکثر مهمان سراها و هتل ها نیز پر می باشند، بیشترین بازدید گردشگران و مسافران از غار سهولان، گور دخمه فخریکا، سدمهاباد، تالاپ کانی برازان بوده است.

ایرج شجاعی توضیح داد: همچنین برای جابجایی مسافران اتوبوس گردشگری مجانی در شهر قرار گرفته است، راهنمایی و رانندگی شهرستان مهاباد در این روز های تعطیل پلاک های غیرمهابادی را به هیچ عنوان جریمه نکرده و ازنظر اسکان نیز هیچ گونه کمبودی در مهاباد وجود ندارد و فقط در روز های اول اسکان اضطراری در ورزشگاه ها ایجاد شد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید