16:09|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 26 اسفند 1396 - 15:12
کد خبر: 9024
رئیس اداره پیش بینی هواشناسی آذربایجان غربی در گفت و گو با باریش:

پیش بینی بارش تگرگ سخت است/وضعیت آرامی در سال تحویل بر جو استان حاکم خواهد بود

بر اساس تحلیل و بررسی نقشه های پیش یابی امروز در مناطق جنوبی استان بارش های پراکنده ادامه خواهد داشت و از عصر با توجه به خروج سامانه بارشی جوی آرام تا روز چهارشنبه بر آذربایجان غربی حاکم خواهد بود و از روز یکشنبه نیز افزایش دما در سطح استان به وقوع خواهد پیوست.
وضعیت آرامی در سال تحویل بر جو استان حاکم خواهد بود

مهدی صابری رئیس اداره پیش بینی هواشناسی آذربایجان غربی در گفت و گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز در خصوص دمای هوای در طی 24 ساعت گذشته اظهار داشت: طی یک روز گذشته ارومیه در سردترین ساعات دمای یک درجه و در گرمترین ساعات خود دمای 18 درجه سانتی گراد را تجربه کرد، لازم به ذکر است شهرستان چالدران با دمای 2 درجه سردترین نقطه استان بود.

وی در رابطه با میزان بارندگی ها گفت: در طی 24 ساعت گذشته شهرستان ارومیه شاهد بارش 7 میلی متری باران بوده است  در حالیکه بیشترین میزان بارندگی با 13 میلی متر به شهرستان سردشت مربوط بود.

 رئیس اداره پیش بینی هواشناسی آذربایجان غربی در رابطه با پیش بینی های انجام شده گفت: بر اساس تحلیل و بررسی نقشه های پیش یابی امروز در مناطق جنوبی استان بارش های پراکنده ادامه خواهد داشت و از عصر با توجه به خروج سامانه بارشی جوی آرام تا روز چهارشنبه بر آذربایجان غربی حاکم خواهد بود و از روز یکشنبه نیز افزایش دما در سطح استان به وقوع خواهد پیوست.

صابری با اشاره به اینکه روز چهارشنبه هفته جاری شاهد وزش باد شدیدی در استان خواهیم بود تصریح کرد: روز سه شنبه مصادف با سال تحویل جوی آرام   خواهیم داشت؛ اما در این میان نیز بارش تگرگ قابل پیش بینی نیست و بارش آن به صورت رگه ای و پراکنده است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید