17:04|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 24 اسفند 1396 - 01:29
کد خبر: 8998
مدیر کل زندان های آذربایجان غربی در گفت و گو با باریش:

کم بودن اطلاعات مذهبی و اعتقادی یکی از اساسی ترین مشکلات زندانیان است

نزدیک 40 نفر روحانی وجود دارد که مسائل مذهبی و اعتقادی به زندانیان آموزش می دهند، همچنین در زندان ها برای رسیدن به وضعیت مورد نظر و مطلوب نماز جماعت و نماز یومیه برگزار می شود.
کم بودن اطلاعات مذهبی و اعتقادی یکی از اساسی ترین مشکلات زندانیان است

علی اکبر بنی هاشمی مدیر کل زندان های آذربایجان غربی در گفت و گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز در خصوص زندانیان گفت: یکی از مشکلات زندانیان کم بودن اطلاعات مذهبی و اعتقادی است که این مورد جزو برنامه های فرهنگی زندان ها است.

وی در ادامه افزود: در این خصوص نزدیک 40 نفر روحانی وجود دارد که مسائل مذهبی و اعتقادی به زندانیان آموزش می دهند، همچنین در زندان ها برای رسیدن به وضعیت مورد نظر نماز جماعت و نماز یومیه برگزار می شود.

مدیر کل زندان های آذربایجان غربی تصریح کرد: یکی دیگر از برنامه هایی که در زندان ها اجرا می شود فعالیت های قرآنی است که جزو برنامه های اعتقادی و مذهبی بوده و بیش از 3 هزار و پانصد نفر در زمینه قرآنی فعالیت دارند.

علی اکبر بنی هاشمی متذکر شد: همچنین بیش از هزار نفر حافظ قرآن در زندان های استان وجود داشته و بیش از 250 نفر نیز بیش از 7 جزء قرآن را حفظ نموده اند، عمده ی زندانیان نیز 3 جزء تا 7 جزء قرآن را حفظ نموده اند، تمامی این آموزش ها می تواند ابزار بازدارنده ای برای وقوع جرم باشد، همچنین زندانیان بعد از آزادی با این آموزش ها می توانند شغلی را برای خود ایجاد کرده و درآن زمینه فعالیت کنند.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید