19:26|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 23 اسفند 1396 - 23:13
کد خبر: 8989
فرماندار ارومیه در گفت و گو با باریش:

حساسیت زیادی برای اشتغال پایدار روستایی و عشایری داریم

حسنی که اشتغال روستایی دارد میزان سود بانکی یارانه دار است که برای روستاییان 6 درصد و برای مرزنشینان 4 درصد می باشد.
 حساسیت زیادی برای اشتغال پایدار روستایی و عشایری داریم

عباس حسن خانی فرماندار ارومیه در گفت و گو با سرویس اقتصادی باریش نیوز، گفت: در بحث اشتغال دو موضوع اشتغال فراگیر و پایدار مطرح است که در بحث اشتغال فراگیر واجدان شرایط در سامانه ثبت نام کنند سپس پرونده ثبت نامی آن ها در کمیته فنی اشتغال شهرستان مطرح و پس از مطرح شدن به کمیته فنی اشتغال استان برای تایید فرستاده می شود.

وی ادامه داد: طرح اشتغالی که در کمیته فنی استان تایید و به تصویب می رسد پرونده برای ارائه تسهیلات به بانک های عامل معرفی می شوند.

حسن خانی بیان کرد: یکی از مهم ترین دغدغه ها که حساسیت زیادی هم داریم اشتغال پایدار روستایی و عشایری می باشد که مراحل اقدام آن همانند اشتغال فراگیر است به شرط اینکه محل پروژه ها باید در مناطق روستایی و عشایری باشد.

فرماندار ارومیه همچنین افزود: پروژه های مربوط به این طرح اشتغالی مورد بررسی قرار می گیرد و پس از تصویب در کمیته فنی اشتغال استان برای پرداخت اعتبارات و تسهیلات لازم به بانک های عامل معرفی می شود.

همچنین حسن خانی در پایان اذعان کرد: حسنی که اشتغال روستایی دارد میزان سود بانکی یارانه دار است که برای روستاییان 6 درصد و برای مرزنشینان 4 درصد می باشد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید