23:40|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 22 اسفند 1396 - 03:59
کد خبر: 8955
عضو شورای اسلامی شهر ارومیه در گفت و گو با باریش:

تمام مسئولان مدیریت شهری در رفع مشکلات کودکان کار پای کار بیایند

برای رفع و مرتفع ساختن مشکلات کودکان کار باید تمامی مسئولان مدیریت پای کار باشند و مشکلاتشان را در شان آن کودکان حل کنند.
تمام مسئولان مدیریت شهری در رفع مشکلات کودکان کار پای کار بیایند

حجت الاسلام والمسلمین محمد خلیل پور عضو شورای اسلامی شهر ارومیه در گفت وگو با سرویس اجتماعی باریش نیوز گفت: کودک کار به معنای عام یعنی کودکانی که از امکانات اولیه زندگی مثل تحصیل، امکانات بهداشتی دور بماند و مجبور شود برای تامین این نیاز ها به هر راهی متوسل شوند.

وی بیان کرد: برای حل و مرتفع ساختن این مشکلات کودکان کار باید تمام مسئولانی که در مدیریت شهری دخیل هستند و حتی حکومت پای کار بیایند و برای مشکلات این کودکان راه چاره ای ارائخ دهند چرا که هر کودکی کاری شاید فقط مشکل مالی نداشته باشد شاید پدری بالای سرش نیست و او مسئولیت دارد.

گفتنی است کودکان کار ، کودکانی هستند که در اوج کودکی و بعضا در نبود سرپرست خانواده برای تامین مخارج خانواده خود در نقاط پر تردد شهر ها طعم تلخ نداری و حتی نگاه های ترحم انگیز را به جان می خرند و برای گذران چرخ زندگی خود سخت مشغول تلاشند .

مبحث کودکان کار امروز به یکی از معضلات اجتماعی تبدیل شده که همگی بر آن واقف هستیم که این کودکان در زیر خط فقر قرار داشرند و باید برای این معضلشان از سوی مدیریت کنندگان شهری چاره ای تدبیر شود تا هم از تحصیلشان باز نمانند و هم با ساماندهی که می شوند کمک حال خانواده های خود باشند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید