20:50|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 21 اسفند 1396 - 15:13
کد خبر: 8932
امام جمعه تکاب در گفت و گو با باریش:

والدین و فرزندان قربانیان گسترش فضای مجازی هستند

باید به کودکان رابا جذابیت های طبیعی آشنا کنیم تا کودکان به سمت فضای مجازی کشیده نشوند، همچنین هم پدر و مادر و هم فرزندان به فضای مجازی اعتراض می کنند، این دو قشر قربانیان گسترش مجازی هستند.
والدین و فرزندان قربانیان گسترش فضای مجازی هستند

حجت الاسلام والمسلمین عیسی برادری امام جمعه تکاب در گفت و گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز گفت: با توجه به بدآموزی هایی که فضای مجازی دارد، ضرورتی ندارد تا کودکان داخل فضای مجازی شوند، جنبه ی منفی و مثبت فضای مجازی در کنار هم قرار دارد که تفکیک این دو از هم بسیار سخت است.

وی افزود: گاهی اوقات تصاویر ناجور و ناامیدکننده و اخبار آنچنانی مشاهده می شود که مردم را از نظر روحی و روانی آشفته می کند و یکی از علت هایی که باعث شده تا دغدغه مردم افزایش یابد؛ همین فضای مجازی است که خبرهایی  مانند حوادث و تصادفات را زود انتشار می دهد.

امام جمعه تکاب تصریح کرد: خانم ها و بعضی آقایان خیلی زود تحت تاثیر قرار میگیرند، همچنین حاکم بودن فضای غیرمجاز و غیر فرهنگی جای خودرا دارد، فقط به خاطر این که کودکمان از کودکان دیگر عقب نماند نباید آن ها را با فضای مجازی آشنا کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین بیان کرد: باید به کودکان رابا جذابیت های طبیعی آشنا کنیم تا کودکان به سمت فضای مجازی کشیده نشوند، همچنین هم پدر و مادر و هم فرزندان به فضای مجازی اعتراض می کنند، این دو قشر قربانیان گسترش مجازی هستند.

وی ادامه داد: پولدارترین فرد آمریکایی استفاده از گوشی قبل از 18 سالگی برای فرزندانش را ممنوع کرده است؛ در ایران نیز باید برنامه و مدیریت باشد تا فرزندان از آسیب های فضای مجازی دور باشند.فضای مجازی نه تنها آسیب روحی، معنوی و اخلاقی وارد میکند از نظر جسمی نیز به کودکان آسیب می رساند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید